andy dufresne

λιτό και τεμπέλικο ιστολόγιο ασήμαντων πραγμάτων

Δευτέρα, Ιανουαρίου 22, 2007

Η Πόλις που τη λέγαν Βαρεμάρα



Στις 9 Ιαν ο Στάθης Τσαγκαρουσιάνος γράφει στο blog του το εξής ποστ:


Από την Αρχή

Στους επόμενους μήνες σας υπόσχομαι το site του LifΟ να ξαναγίνει καινούριο, αντάξιό μας. Ειδικά τα blogs. Είμαστε οι πρώτοι που καταλάβαμε την ενέργεια που κρύβουν. Αυτό πρέπει να φανεί και στον τρόπο που τα σχεδιάζουμε. Δεν με ικανοποιούν έτσι όπως είναι τώρα --θα γίνουν όλα από την αρχή. Και το site, μια χαρά είναι, αλλά το θέλω πιο πλούσιο, αισθητικά και δημοσιογραφικά. Θα πάρει λίγο περισσότερο χρόνο, αλλά είναι προτιμότερο, από το να προσθέτουμε παράγκες στο αυθαίρετο.

Κατά τα άλλα, έκανα μια βόλτα στα μπλογκς και τα είδα όλα, ως συνήθως: δυνατές απόψεις, εξομολογήσεις που σε χαρτί εφημερίδας δεν έτυχε να διαβάσω ποτέ (Πετεφρής), το κλείσιμο του monitor (με πρόφαση έναν διαξιφισμό με την mirandolina!!), και πολλές ανοησίες που με τη λεοντή του νέου μέσου περνιούνται για κάτι φρέσκο.

Kι εδώ χρειάζεται ό,τι παντού: ψυχραιμία να ξεχωρίζεις το στάρι από την ήρα, την ατρόμητη άποψη από την πηχτή αρρώστια.

Την επομένη, στις 10 Ιαν, γράφει το εξής:

O αυτισμός των ελληνικών blogs

Ήταν πολύ κακό για το τίποτα η φάση. Στην Ελλάδα. Όμως μου γνώρισε σπουδαίους φίλους και μερικούς καλότατους δημοσιογράφους.

Και συμπληρώνει στα σχόλια:

Ένας από τους λόγους που καθήλωσαν τα ελληνικά μπλογκς στον επαρχιωτισμό και την ανυποληψία είναι νομίζω η γλώσσα. Μιλάνε μια γλώσσα που άλλες εθνότητες ή κοινότητες δεν μπορούν να μοιραστούν. Έτσι οι 500 ενεργοί μπλογκερς είναι καταδικασμένοι να πέφτουν ο ένας πάνω στον άλλο, να μαθαίνονται, να πίνουν και κάνα ποτό μαζί --χωρίς την αίσθηση της περιπέτειας και του καινούριου. Στην αρχή υπάρχει η ζέση της επικοινωνίας, μετά το κουτσομπολιό, στο τέλος το βάρεμα. Δοθέντος και του ελληνικού χαρακτήρος, αρχίζει (σε στιγμές εκτροπής) η κακοήθεια και η διαβολή. Υπάρχουν βέβαια και ορισμένα αγύριστα κεφάλια, με την καλή έννοια, που κοιτάνε τη δουλειά τους (π.χ. πιτσιρίκος). Εγώ, πάντως, κοιτάζω σπάνια πια τα μπλογκς. Βαρέθηκα, τα ίδια και τα ίδια. Προτιμώ να σερφάρω στα sites που μ' αρέσουν.

Συνοψίζω:

Την Τετάρτη, τί ωραία που ‘ναι τα blogs, σχέδια για το μέλλον κλπ,
Την Πέμπτη πολύ κακό για το τίποτα, αυτισμός και βαριεμάρα.

Φυσικά, του την έπεσαν διάφοροι, κατηγορώντας τον, προφανώς, για ιδεολογική ασυνέπεια.

Λοιπόν,

Ζήτω η ιδεολογική ασυνέπεια!!!

Προσυπογράφω ΚΑΙ τα δυο σχόλια του Τσαγκαρουσιάνου, έτσι ακριβώς αισθάνομαι κι εγώ.
Τη μία κάνω σχέδια για νέα ποστ, νέα blog (!), ταλανίζομαι μεταξύ μετατροπής του παλιού blog στο νέο blogger ή δημιουργία νέου blog εξαρχής και την άλλη στιγμή είμαι ένα βήμα πριν να πεθάνω τον andy!

Τον βαρέθηκα!
Θανάσιμα τον βαρέθηκα!

Τόσο θανάσιμα, που άρχισα να σκέφτομαι τρόπους για να τον πεθάνω, φαντάστηκα τόσους πολλούς και διασκεδαστικούς που σκέφτηκα να κάνω ένα ξεχωριστό blog με τις διαφορετικές εκδοχές του θανάτου του! (α λα Ρασομόν!)

Εν τω μεταξύ, γιατρέ μου, δεν αισθάνομαι σχιζοφρενής, τουναντίον.
Μου φαίνομαι υγιής, κανονικός, ανθρωπένιος.


Θυμήθηκα και τον Νίκο Δήμου, που μια μέρα φώναξε κι αυτός:

Βαρέθηκα!



Λέει ο don:

Κουράστηκα... Βαρέθηκα!
...
Λοιπόν με βαρεθήκατε, σας βαρέθηκα, πάω για ψάρεμα.
(απ’ το Αγγλικό Gone Fishin’, η έκφραση έχει και την μεταφορική σημασία "την κοπανάω")

Και πιο κάτω:

Ο Λαφάρζ (γαμπρός του Μαρξ) έγραψε για το "δικαίωμα στην τεμπελιά". Κάποιος (ίσως ο "βαρετός") να γράψει για το δικαίωμα στην βαρεμάρα.

Όταν λέω πως βαριέμαι το μπλογκ είναι σαν να λέω ότι βαριέμαι εμένα.


Και κάτι άλλο αισθάνομαι για τα blog, που είναι το ίδιο μ’ αυτό που λέει ο Δημοσθένης Κούρτοβικ (ο ίδιος το λέει για τα βιβλία, δεν έχει σημασία), στο (εξαιρετικό) άρθρο του

Κάτω τα καλά βιβλία!

Με τόσα εργαστήρια «δημιουργικής γραφής» που υπάρχουν σήμερα, τόσους διαγωνισμούς διηγήματος για την προσέλκυση «νέων ταλέντων», τόσες αναγνωστικές εμπειρίες όλο και περισσότερων ανθρώπων, τόση «λογοτεχνίτιδα» γύρω μας (για να δανειστώ έναν όρο του Βασίλη Βασιλικού), είναι δύσκολο πια να γραφτούν κακά βιβλία. Σχεδόν όλα τα βιβλία που εκδίδονται στις μέρες μας είναι καλογραμμένα, έχουν στρωτή, σε όχι σπάνιες περιπτώσεις ζωηρή γλώσσα, έχουν ικανοποιητική αφηγηματική τεχνική, γλαφυρές περιγραφές, χιούμορ, πολύ συχνά έχουν και έξυπνες ιδέες.
Μόνον ένα πράγμα δεν έχουν: ειδικό βάρος. Πρωτοτυπία. Προσωπικότητα.


Ο Τσαγκαρουσιάνος έγραψε ότι προτιμά να σερφάρει στα sites που του αρέσουν.

Εμένα πάλι μου λείπει το ειδικό βάρος, μου λείπει να βυθιστώ σ’ ένα κλασικό μυθιστόρημα, στους «Αθλίους», στο «Δον Κιχώτη» ή στo «Αλεξανδρινό Κουαρτέτο».

Ώσπου να γράψω τη λέξη «Κουαρτέτο» είχα ήδη υπονομεύσει τη διαφυγή μου, η μεθεξιακή μαγεία του κλασικού θα κάνει τον κύκλο της, σκέφτηκα, και θα εκφυλιστεί σε βαριεμάρα του κλασικισμού, αστραπιαία κάνω στροφή 180 μοίρες στο σουρεαλισμό, πετάγομαι στην pop κουλτούρα... μα του κάκου...

Η Πόλις του μεγάλου Αλεξανδρινού
παντού μ’ ακολουθεί.


Με βαρέθηκα.



Ο πίνακας είναι του Jackson Pollock και λέγεται "Yellow, Gray, Black", 1948

114 Comments:

  • At Ιανουαρίου 22, 2007 5:17 π.μ., Blogger Sarah said…

    "Hello darkness, my old friend
    I've come to talk with you again
    Because a vision softly creeping
    Left its seeds while I was sleeping
    And the vision that was planted in my brain
    Still remains
    Within the sound of silence "

    Κάπως ετσι είναι τα μπλογκ. Δεν χρειάζεται να πω περισσότερα.

    Αλλά από την άλλη μεριά μπορείς να δεις ότι οι απόψεις σου δεν είναι τόσο περιθωριακές όσο νόμιζες. Μπορείς να κρίνεις μέσα στο σκοτάδι και στη σιωπή.

    Και μαθαίνεις. Να αγνοείς και να συνεχίζεις. Με διαλείμματα για ψάρεμα κτλ.

    Και σε όποιον αρέσουμε. Για τους υπόλοιπους, δεν θα μπορέσουμε.

    Cheer up!

     
  • At Ιανουαρίου 22, 2007 7:10 π.μ., Blogger Mirandolina said…

    Κοίτα μη χαθεί ο Ανδυ γιατί θα έχομε κακά ξεμπερδέματα, στο λέω!

    (αντε και καλή εβδομάδα)

     
  • At Ιανουαρίου 22, 2007 2:47 μ.μ., Blogger Eleni63 said…

    Nα ήξερες μόνον πόσο συμφωνώ!!!!

     
  • At Ιανουαρίου 22, 2007 9:29 μ.μ., Blogger harrygrath said…

    Για να σταθει ενα μπλογκ χρειαζεται τεχνη,πιασαρικο θεμα & συντομια-συντομια-συντομια. Σχολια μπουκιτσες. Σοκολατακια. Αλλωστε & η μεγαλυτερη απολαυση ποσο κραταει ? 2-3 λεπτα. Μετα,ο ανδρας αρχοντας & η γυναικα στα κρυα του λουτρου. Εκτός & αν ...μπλογκαρει καλά...

     
  • At Ιανουαρίου 22, 2007 9:57 μ.μ., Blogger mariospi said…

    Εγώ πάλι δεν σε βαρέθηκα. Βαρέθηκα όμως τους άλλους...

     
  • At Ιανουαρίου 22, 2007 10:46 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    Άκου σύμπτωση: αυτές τις μέρες, αφού είδαμε τον "Πρωτάρη" ο μικρός μας ανακάλυψε τους Simon & Garfunkel, με ποιο κομμάτι λες ότι κόλλησε περισσότερο;...


    mirandolina,
    εσύ το λες αυτό;;;
    Εσύ που την mirandolina την πηγαινοφέρνεις στα Τάρταρα;


    eleni63,
    το δημοσίευσα επειδή αισθάνομαι ότι κι άλλοι αισθάνονται κάπως έτσι.


    harry,
    συμφωνώ απόλυτα μ' αυτό που λες, γι' αυτό και σχεδόν όλα μου τα ποστ είναι κάτω από 600 λέξεις.

    Το συγκεκριμένο ποστ βγήκε πιο μακρύ, αλλά το άφησα διότι ως επί το πλείστον είναι γραμμένο από τρεις σπουδαίους γραφιάδες (συνιστώ να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο του Κούρτοβικ).

    Και κάτι ακόμα.
    Δεν μ' ενδιαφέρει το blog μου να είναι δημοφιλές και "πετυχημένο", δεν μπλογκάρω γι' αυτό.

    Ξεκίνησα για να σχολιάζω σε άλλα blog και στην πορεία αισθάνθηκα να γράψω και δυο πράγματα που μου κάνουν κέφι.

    Αν αρέσουν και σε άλλους, έχει καλώς, αν όχι, πάλι έχει καλώς.

    Δεν γράφω για τους άλλους, γράφω για μένα.

    Στην πορεία, κάπου χάλασε κι αυτό.

    Με "ανακάλυψαν" άνθρωποι του περιβάλλοντός μου κι έτσι τώρα αισθάνομαι ότι στερούμαι μέρος της ελευθερίας που μου προσέφερε η ανωνυμία.

    Η διαφυγή έγινε φυλακή.


    marios,
    εσένα δεν σε βαρέθηκα, αλλά βαρέθηκα τους άλλους, με πρώτον και χειρότερο εμένα.

    Δε βαριέσαι...

     
  • At Ιανουαρίου 22, 2007 10:51 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    Ξέχασα να αναφέρω ότι χθες και σήμερα ο blogger με γκάστρωσε.

    Αφού δεν ανέβαινε σωστά το ποστ (τρεις ώρες μου 'φαγε να τ' ανεβάσω), σήμερα το πρωί, στα καλά καθούμενα, το ποστ εξαφανίστηκε! (ενώ είχαν ήδη έρθει τα σχόλια της πανάσχημης και της mirandolina).

    Δεν είχα χρόνο να το ξανανεβάσω όλη μέρα, το ξανανέβασα πριν από λίγο (αφού μου ξανάβγαλε την πίστη).

    Ευτυχώς δεν χάθηκαν τα σχόλια.

    Νομιζω ότι ήγγικεν η ώρα για μετάβαση στο νέο blogger.

    Αλλά βαριέεεεμαι...

     
  • At Ιανουαρίου 22, 2007 10:52 μ.μ., Blogger Sterna hirundo said…

    Καλησπέρα Andy

    Προτείνω ένα βιβλίο που κυκλοφόρησε πρόσφατα & στην Ελλάδα & φαίνεται πολύ ενδιαφέρον. Την "Φιλοσοφία της Βαρεμάρας" του Νορβηγού Λαρς Σβέντσεν,για μια παιρεταίρω ματιά στο επίμαχο θέμα. Από Νορβηγία έρχεται & μια παρόμοια, αρκετά καλή, υπαρξιακού προσανατολισμού ταινία του Γενς Λίνεν "Ενας διαφορετικός άνθρωπος". Μάλιστα έχει μια απίστευτη σκηνή για ανθολογία.

     
  • At Ιανουαρίου 22, 2007 11:13 μ.μ., Blogger resident said…

    Aυτό γίνεται με πολλά πράγματα: στην αρχή πέφτουμε με τα μούτρα, μετά βαριόμαστε και αργότερα έρχεται κάποια ισορροπία.Eτυχε ένα μήνα, ίσως και παραπάνω, να απέχω από το διάβασμα -σχολιασμό των blogs και να σου πω την αλήθεια δεν μου έλειψε ιδιαίτερα,αντίθετα μου άφησε χρόνο για άλλα πράγματα. Παρόλα αυτά κάποια blogs σαν το δικό σου δεν θέλω να χαθούν.Θέλω να ξέρω ότι είναι εκεί,στη θέση τους,ανανεωμένα.

     
  • At Ιανουαρίου 22, 2007 11:14 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    @sterna hirun,
    η παρουσία σου στο blog κρίνεται πολύτιμη!

    Θα τα ψάξω και θα τα ξαναπούμε.

    Thank U very much, man!

     
  • At Ιανουαρίου 22, 2007 11:16 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    Φίλε resident,
    δίκιο έχεις αλλά μη μου λες για τον andy, να τον πεθάνω σκέφτομαι!

    Ή, έστω, να τον κοιμήσω σε χειμερία νάρκη.

     
  • At Ιανουαρίου 22, 2007 11:39 μ.μ., Blogger basik-ly said…

    "...and Ziggy plaaaaaaayeeeeeeed guitaaaaaaaaaaaooooor...".


    Και είμαι βέβαιος, Andy, πως ξέρεις πολύ καλά τι εννοώ!

     
  • At Ιανουαρίου 22, 2007 11:57 μ.μ., Blogger antvol said…

    Andy,

    Επειδή κι εγώ έχω βαρεθεί τον antvol, σου προτείνω να φτιάξουμε ένα blog-νεκροταφείο.

    Κι εκεί να ενταφιάζουμε τις παλιές μας περσόνες. Με όλες τις τιμές που τις πρέπουν.

    Και μετά βλέπουμε. Ή ενδυόμαστε άλλες και συνεχίζουμε, ή παραμένουμε απαρηγόρητοι συγγενείς των αδικοχαμένων. Ή, ίσως, και τα δύο.

     
  • At Ιανουαρίου 23, 2007 12:06 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    @basik,
    πω, πω, γάντι!

    :))


    @antvol,
    σε μεγάλα κέφια σε βρίσκω απόψε!

    Περιμένω αντίδραση πανάσχημης & harry για την πρότασή σου.

    Στο death party θα βάλω μουσική (Beach Boys, Scissor Sisters, Cramps, Ramones και άλλα πανηγυρτζίδικα), ας αναλάβει άλλος τα ποτά.

     
  • At Ιανουαρίου 23, 2007 12:42 π.μ., Blogger harrygrath said…

    Οι σωστοι δεν εχουν περσονες,δειχνουν ο,τι ειναι & ειναι ο,τι δειχνουν.Πηγαινε στο νεο μπλογκερ,να σου στειλω ταξιδιωτικο πριν μπαγιατεψει. Μη κουραζεσαι με φωτο & φιοριτουρες.Οι παραπομπες ειναι αντιμπλογκικες & κουραζουν. Απλο κειμενο,χωρις bullshittin'.Πατ κιουτ & τελειωνεις.

     
  • At Ιανουαρίου 23, 2007 1:35 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    Εν γένει, έχεις δίκιο για τις περσόνες.
    Κι εγώ προσπάθησα να κάνω άλλον και μου βγήκε andy (με άλλο όνομα).

    Όμως υπάρχει και κάτι άλλο.
    Θα ήθελα να κάνω θεματικά blog, που να ασχολούνται με συγκεκριμένο θέμα.
    Αυτό θα ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό απ' αυτό που κάνω τώρα.

    Το κόκκινο ποστ στείλτο, μην περιμένεις μετάβαση, διότι μπορεί ν' αργήσει (θέλει χρόνο και δεν τον έχω).

    Θα το βάλω εδώ, με ή χωρίς φώτος.

    Εμένα πάντως μ' αρέσουν και blog με μικρά, λιτά κείμενα (synas, marios p κλπ) και blos πολύχρωμα, πλούσια σε εικόνες, links και μπιχλιμπίδια.

     
  • At Ιανουαρίου 23, 2007 11:10 π.μ., Blogger basik-ly said…

    Α, και παρόλο που τα βιβλία είναι τέσσερα (Justine, 1957, Balthazar, 1958, Mountolive, 1958, Clea, 1960), ο τίτλος είναι στον ενικό.

     
  • At Ιανουαρίου 23, 2007 11:55 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    Πολύ σωστή παρατήρηση basik, διορθώθηκε ήδη!
    Thanx!


    O αγενέστατος blogger ξαναχτύπησε, έφαγε σχόλιο της πανάσχημης, με εξαιρετικό ποίημα του Robert Frost, το αντιγράφω εδώ:

    In A Disused Graveyard

    The living come with grassy tread
    To read the gravestones on the hill;
    The graveyard draws the living still,
    But never anymore the dead.
    The verses in it say and say:
    "The ones who living come today
    To read the stones and go away
    Tomorrow dead will come to stay."
    So sure of death the marbles rhyme,
    Yet can't help marking all the time
    How no one dead will seem to come.
    What is it men are shrinking from?
    It would be easy to be clever
    And tell the stones: Men hate to die
    And have stopped dying now forever.
    I think they would believe the lie.


    -- Robert Frost

     
  • At Ιανουαρίου 23, 2007 3:41 μ.μ., Blogger Zontas said…

    μεγάλη ιστορία αυτό το 'δείχνεις ότι είσαι', δυστυχώς τις περισσότερες φορές είναι ο καλύτερος τρόπος που έχουμε για να μην δούμε αυτό που είμαστε

    οι 'περσόνες', ή για να το πω καλύτερα οι 'εκλεκτικές προβολές' της ταυτότητας είναι νομίζω ένας πιό τίμιος τρόπος για να διερευνήσεις αυτό που είσαι. Άσε δε που έχουν κι αυτήν την ασφάλεια, τον δείκτη, όταν βαριέσαι ξέρεις πως υπάρχει ένα κενό, κάτι έπρεπε να είναι εκεί και να μιλάει και εσύ δεν του δίνεις το χώρο. Βαριέμαι πολύ, όχι εύκολα, αλλά πολύ και, τον γνωρίζω καλά εκ των έσω αυτό το μηχανισμό

    το φίμωσα κι εγώ το μπλογκ, 'βαρέθηκα' να περιμένω τους αγοραφοβικούς μου φίλους να παίξουν, τους έκανα τη χάρη κι άνοιξα ένα με team membership, fingers crossed...

     
  • At Ιανουαρίου 23, 2007 8:22 μ.μ., Blogger Stavros Katsaris said…

    Καλησπέρα!
    Μα αυτό ακριβώς δεν είναι το μπλογκ?
    Καταγράφει τα συναισθήματα μας την ώρα που γράφουμε.
    Σήμερα βαριέμαι, αύριο είμαι ενθουσιασμένος από κάτι που διάβασα,μεθαύριο ποιός ξέρει τι!

    Δεν ξέρω τι θα κάνεις με τον ήρωα σου, εσύ μην χαθείς από την μπλογκόσφαιρα!
    Όταν σκέφτομαι να τη κάνω με, κρατάνε παρουσίες σαν τη δική σου!

    Η αφισοφανέλα ήρθε!
    Εκπληκτική!
    Πολλά πολλά ευχαριστώ!

     
  • At Ιανουαρίου 23, 2007 8:48 μ.μ., Blogger aspasia by Laura Zei said…

    Quanto sei fedele al personaggio del film? E' arrivato il momento di ritirarsi in una spiaggia semideserta, forse solo se scappi da qualcosa. Altrimenti sii libero di metterti in discussione ogni giorno, Andy oggi muore..domani forse risuscita...sara' forse sempre tenuto in vita dal blogger!!!Figurati se tu non riuscissi ad ucciderlo! O nel passaggio al nuovo blogger sara' deleted inesorabilmente insieme ai suoi commenti e non restera' di lui che il ricordo. Let it be fiction please o vado a vedere l'Australian Open.

     
  • At Ιανουαρίου 23, 2007 10:21 μ.μ., Blogger numb said…

    Andy, μάλλον καταλαβαίνω τι εννοείς. Με το μπλόγκινγκ ασχολούμαι 4-5 μήνες. Αυτό το διάστημα βαρέθηκα πολλές φορές την ψηφιακή e-παρξη του "μουδιασμένου". Σε ένα ποστ τον numb τον περέσυρε φορτηγό, σε ένα άλλο περιλούστηκε με βενζίνη και έβαλε φωτιά και σε ένα άλλο αυτοκτόνησε με μια καραμπίνα. Πάντα όμως επέστρεφε και είναι ακόμη εδώ, στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου.

    Δεν ξέρω αν το blogging είναι πολύ κακό για το τίποτα. Για μένα ένα μέσο επικοινωνίας είναι και ίσως μια άσκηση γραφής, που όμως απαιτεί αρκετό ελεύθερο χρόνο. Nothing more, nothing less.

     
  • At Ιανουαρίου 23, 2007 10:47 μ.μ., Blogger Eleni63 said…

    Ηρθε η καταπληκτική αφίσα και φανελάκι. Αndy thanks.

     
  • At Ιανουαρίου 23, 2007 10:51 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    @zontas,
    δίκιο έχεις, ως συνήθως...

    Αυτό το "βαριέμαι πολύ, αλλά όχι εύκολα" κουδουνάει ακόμα μέσα μου.

    Λες να πλησιάζει η μέρα να ξανακάψω την καλύβα μου;

    Ήρθα επίσκεψη στα blogs σου, κατεβασμένα ρολά βρήκα.
    Fingers crossed στη νέα προσπάθεια.


    @stavros,
    όπως έλεγα και στο harry παραπάνω, το blogging δεν είναι ένα, έχει πολλά και διαφορετικά είδη.

    Το δικό μου blog δεν είναι καθημερινό, ποστάρω 2-3 φορές το μήνα, άρα, κόβονται πολλά στο μοντάζ...

    Πάντως δεν βλέπω να βοηθάει κανείς να τον πεθάνουμε τον κατάδικο.

    Η αφροδίτη που είναι ψυχάρα και θα βοηθούσε, μου μήνυσε ότι ο blogger δεν την αφήνει να αφήσει σχόλιο στο blog μου.


    @ασπασία,
    la spiaggia la trovato gia, non e semideserta, e deserta, ti dispiace?
    Dove devo lasciare il messagio con l' indirizzo?


    @numb_jg,
    είμαι φαν των μπλογκ και δεν θα σταματήσω να είμαι, ακόμα κι αν σταματήσω να μπλογκάρω.

    Μ' αρέσει η ιδέα και θεωρητικά και στην πράξη.

    Όσο περνάν τα χρόνια, ο μ.ο. της ποιότητας θα πέφτει (όσο γράφουν περισσότεροι), αλλά στην αφρόκρεμα θα βρίσκει κανείς τα κλασικά του μέλλοντος.

    Η βαρεμάρα μου έχει να κάνει με μένα, τα blogs ήταν μόνο η αφορμή.

     
  • At Ιανουαρίου 23, 2007 11:11 μ.μ., Blogger mtryfo said…

    Οπως κατάλαβες, σου επιτρέπουμε να βαρεθείς, ίσως ν αλλάξεις κι όνομα, αλλά να εξαφανιστείς ούτε να το σκέπτεσαι... (lol lol)

     
  • At Ιανουαρίου 23, 2007 11:14 μ.μ., Blogger mtryfo said…

    και κάτι άλλο... όταν "φεύγει" ο Andy μην στέκεσαι κοντά του, μην ξαναγυρίσει σε σένα...

     
  • At Ιανουαρίου 24, 2007 2:44 π.μ., Blogger Sarah said…

    Οποιος έχει κατάθλιψη και θέλει να την χειροτερέψει ας ακούσει του γερόλυκους PINK FLOYD

    Κι αν καλοδιαβάσετε και τους στίχους, πιάσατε πάτο.


    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
    Running over the same old ground.
    What have you found? The same old fears.
    Wish you were here.

     
  • At Ιανουαρίου 24, 2007 3:07 π.μ., Blogger harrygrath said…

    Ξυπναω & βλεπω τις καταθλιπτικες μλ των Πινκ Φλουντ. Οχι ρε μαγκες,που φαγατε καλα με 3 μπαλλαντες ολες&ολες,δεν θα χασω χρονο σε καταθλιψεις. Οταν μπαινει η αγαπη απο τη πορτα ( & οχι μονο την μια...),η καταθλιψη φευγει απο το παραθυρο,οπως το καρφι στη ταινια Shaft ( Μπάρα).

     
  • At Ιανουαρίου 24, 2007 4:04 π.μ., Blogger Sarah said…

    Μα τι ρομαντικός που είσαι βρε Χάρυ μου;
    Την καλή κουβέντα στην κωλότσεπη την έχεις...

    Του Αγίου Βαλεντίνου τι θα δώσεις στην καλή σου; Κατάλογο με τα δώρα που εσυ επιθυμείς να λάβεις;

     
  • At Ιανουαρίου 24, 2007 11:24 π.μ., Blogger harrygrath said…

    Θα την εκδωσω για να μου φερει το ποσο που χρειαζομαι...What's worth doin',is worth doin'for money...

     
  • At Ιανουαρίου 24, 2007 1:04 μ.μ., Blogger giant13 said…

    Από τα ομορφότερα blogs,
    Τα σχόλια μικρά και κατανοητά, χωρίς σεντόνια και μπουρδολογίες.
    Andy come over we want you.

     
  • At Ιανουαρίου 24, 2007 2:14 μ.μ., Blogger Sarah said…

    Εγώ ξέρω τι θέλει ο Χαρυ του Αγίου Βαλεντινου. Θέλει την χορωδια τψν φιναλιστ στα καλλιστεια να του τραγουδήσουν -αλλα με νόημα, με ψυχή, τα fake δεν περνάν μ'αυτόν- το River Deep Mountain High



    When you were a young boy did you have a puppy
    That always followed you around
    Well Im gonna be as faithful as that puppy
    No I'll never let you down
    Cause it goes on and on like a river flows
    And it gets bigger baby and heaven knows
    And it gets sweeter baby as it grows

     
  • At Ιανουαρίου 24, 2007 3:21 μ.μ., Blogger harrygrath said…

    Τραγουδαρα,αλλα δεν το μπορει το Σελινακι. Μπορει τα παντα,αλλα δεν της παει. Ειναι στο χαρακτηρα της γυναικας.Αλλες ειναι ρομαντικες,συναισθηματικες,holding hands,ηλιοβασιλεματα,λελουδια. Αλλες θελουν συνεχως shaftαρισμα & απο το πολυ,βγαζουν κυστεις...

     
  • At Ιανουαρίου 24, 2007 3:38 μ.μ., Blogger Sarah said…

    Χαρυ μου
    Σου έβαλα και αφιέρωση στο youtube, αλλα την σπρώξανε στο τέλος...
    Δεν θα με ευχαριστησεις;

     
  • At Ιανουαρίου 24, 2007 9:11 μ.μ., Blogger Δημήτρης ηλεκτρολόγος said…

    Δεν βαριέμαι καθόλου να βλέπω το φανελάκι και την αφίσα doncat.
    Και να τα φωτογραφίζω !!!

     
  • At Ιανουαρίου 24, 2007 10:35 μ.μ., Blogger emfortos said…

    Είναι το πρέπει, η πίεση,που φέρνει τη βαρεμάρα,ή το κοινό που δεν ερεθίζει,ή η οικειότητα που εθίζει και απομυθοποιεί.Ο κορεσμός είναι νωρίς για να φανεί.

    Κράτει οι μηχανές,όλα ανάστροφα,ριπές και εκλάμψεις,θα βγάλει η ανάγκη το νέο τρεμάμενο έστω ψέλλισμα,φόρα παρτίδα την καρδιά το νου,στο απέναντι νεύμα,στο κλείσιμο του ματιού,στο λόγο στον αντίλογο.

    Επιλέγει κανείς την αγορά,την παρέα,πιο απαλά εδώ,με τη μορφή της μπαλάντας,με την κιθάρα να φέρνει και να στέλνει την πιο ψηλή απόκριση.Κοινωνεί.

    Δίκην καταφυγίου,έστω αλληλομοναχικού εκτροχιασμού,με περίσκεψη,διεξοδική περιφορά.
    Ανεφοδιασμός.

    Απρόσκλητη κι απρόσμενη επιταγή.
    Όχι ακάλυπτη.

     
  • At Ιανουαρίου 24, 2007 10:58 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    @mtryfo,
    στην ανάγκη θα απαντάω για να μην νομίζετε ότι πέθανα!



    Το Wish you were here είναι ύμνος. Αν δεν το καταλαβαίνεις, κάτι χάνεις.
    Δε λέω, dei gustibus... αλλά αυτό το συγκεκριμένο κομμάτι είναι πέραν κριτικής.

    Πάντως, τον κυνισμό σου harry εξακολουθώ να τον απολαμβάνω - έχει δει ποτέ Beavis & Butthead?



    @giant13,
    στο χωρίς σεντόνια θα συμφωνήσω, για τις μπουρδολογίες δεν ξέρω...
    Thank U, my friend.


    @ηλεκτρολόγος,
    Οέ-οέ, Οέ-οέ, Οέ-οέ, Οέ-οέ,
    doncaaaaaat-ολέ!

    Καλοφόρετο!


    @emfortos
    καθιερώνω το βραβείο "καλύτερο σχόλιο του ποστ" και ξεκινάω από αυτό το ποστ.

    And the oscar goes to...

    emfortos!

    Σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου.

    Τέτοια σχόλια με κάνουν να αναθεωρώ...

     
  • At Ιανουαρίου 24, 2007 11:39 μ.μ., Blogger harrygrath said…

    My humour is original.

     
  • At Ιανουαρίου 24, 2007 11:55 μ.μ., Blogger mtryfo said…

    harrygreco said:My humour is original.

    Αυτό θυμίζει κάτι άλλο που είπες σε άλλο ποστ ή έχεις ή δεν έχεις

     
  • At Ιανουαρίου 25, 2007 12:27 π.μ., Blogger mariospi said…

    Ρίτα Χέιγουορθ, είπαμε!

     
  • At Ιανουαρίου 25, 2007 1:40 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    Σε όλα τα σενάρια υπάρχει κοινός παρονομαστής, η αφίσα της Rita...

    Μη με προκαλείς...

     
  • At Ιανουαρίου 25, 2007 3:12 π.μ., Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas) said…

    Τελικά μήπως είμαστε όλοι όντως δύο; Ή μήπως δεκαδύο; Όμως ξέρω... πουθενά δεν θα πας... Στο κάτω-κάτω, ποιος θα μας κάνει εμάς μετά διαφήμιση; Ε; Ποιος; Φιλιά...

     
  • At Ιανουαρίου 25, 2007 3:25 π.μ., Blogger Sarah said…

    Η οποία Ριτα σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξή της είχε εξηγήσει οτι ο λόγος των αποτυχημένων σχέσεών της με τους άνδρες οφείλετο στο γεγονός ότι αυτοί κοιμόντουσαν με τη Τζιλντα αλλά ξυπνούσαν με την Ριτα.

     
  • At Ιανουαρίου 25, 2007 10:56 π.μ., Blogger harrygrath said…

    Οσο & να κοβω,το κειμενο για το ταξιδι βγαινει πολυ μεγαλο. Αν ενεργοποιησω το δικο μου μπλογκ μπορει να το βαλω εκει. Συντομια μητηρ μπλογκοθεασης.

     
  • At Ιανουαρίου 25, 2007 3:35 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    @synas,
    δίκιο έχεις σε όλα, ρε γαμώτο...
    Φιλιά πολλά!


    @πανάσχημη,
    ναι την έχω ακούσει τη δήλωση και αισθάνομαι ότι είπε την αλήθεια.

    Τί βάρος κι αυτό, θεέ μου, να κουβαλάς μια Gilda...


    @harry,
    το καλύτερο είναι να κάνεις δικό σου blog, εγώ προσφέρθηκα επειδή δεν έχεις - άντε, μην το ψιψιρίζεις και πολύ, ξεκίνα το το τιμημένο!

    Όπως βλέπεις με την κόκκινη ανταπόκριση είναι πολύ δύσκολο το λακωνίζειν.

    Στα δικά μου "πονήματα" το ψαλίδι κόβει πάνω από το 70% του αρχικού!

     
  • At Ιανουαρίου 25, 2007 5:40 μ.μ., Blogger ioannisk said…

    andy
    Σήμερα έλαβα την μπλούζα και την αφίσα από τον διαγωνισμό του doncat και θέλω να σε ευχαριστήσω :)

     
  • At Ιανουαρίου 25, 2007 6:15 μ.μ., Blogger Stavros P (isisdoros) said…

    Εγώ πάλι όταν βαρέθηκα άνοιξα blog.

     
  • At Ιανουαρίου 25, 2007 6:28 μ.μ., Blogger harrygrath said…

    Οψομεθα εις Φιλιππους,που 'λεγαν & οι μη προγονοι... Θελω να τα πω,που 'λεγε & ο Ακης Πανου. Κολλαω στο τεχνολογικο. Διαβασα & τη προκυρηξη των ψυχωτικων νανων της στρακαστρουκας στη Πρεσβεια. Εχουν πλακα. Τα βαζουν με ολους. Ειναι φοβερο το κομπλεξ. Να παραγεις γιδοτυρι & οι αλλοι διαστημοπλοια.

     
  • At Ιανουαρίου 25, 2007 8:37 μ.μ., Blogger proinos said…

    Γλυκύτατο μπλουζάκι και ωραιότατη αφίσα παρελήφθησαν. Aψογη και άξια ευχαριστηρίων και συγχαρητηρίων η φροντίδα σας andy!

    Και λίγη γκρίνια:
    Χάθηκε στα βραβεία να αθλοθετηθεί ένα Φαμπερζέ ή κάτι από νεφρίτη?
    Εστω μια μουσταρδιέρα...?
    Τόσα και τόσα κυκλοφορούν και σε λογικές τιμές.

     
  • At Ιανουαρίου 25, 2007 8:44 μ.μ., Blogger Zontas said…

    andy,

    κι εγώ πρέπει να σε ευχαριστήσω για το ευρύχωρο μπλουζάκι :))

    και να ομολογήσω πως το καλύτερο κομμάτι αυτής της αποστολής ήταν το delievery girl, υπέροχο παιδί.

     
  • At Ιανουαρίου 25, 2007 9:07 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    @ioannisk,
    σ' ευχαριστώ αλλά δεν έκανα τίποτα σπουδαίο, ο don "φταίει" για όλα!


    @stavros,
    αγαπητέ παλαιοτεσσεροτροχίτη θενξ, μ' έκανες και γέλασα.


    @harry,
    η υπόθεση ρουκέτα-πρεσβεία είναι τόσο γελοία που βαριέμαι να τη συζητήσω.

    Αν θες βοήθεια με το blog (είδα ότι κάτι έκανες) σφύρα κάνα email.

    Επίσης, σου χρωστάω ένα μπλουζάκι, σφύρα παρασύνθημα.


    @proinos,
    έπεσαν πολλές ιδέες για τα δώρα, αλλά δεν μπορώ να σας πω περισσότερα, θα μας πάρουν με τις (ημιπολύτιμες) πέτρες...


    @zontas,
    κάποια παρεξήγηση πρέπει να έγινε.

    Εγώ έδωσα εντολή στο t-shirt να σου παραδώσει το κορίτσι!

     
  • At Ιανουαρίου 25, 2007 10:21 μ.μ., Blogger antvol said…

    @ andy

    Καθώς οι διακρίσεις απαγορεύονται από το άρθρο 4 Συντάγματος, παρακαλώ κι εγώ για ένα delivery girl, το προτιμώ small, αλλά και medium να' ναι δεν πειράζει, να μη τα θέλουμε κι όλα ...

     
  • At Ιανουαρίου 25, 2007 11:03 μ.μ., Blogger emfortos said…

    @ andy
    oscar! Σ'ευχαριστώ,τρεκλίζω στις τιμές.

    Το πηγαδάκι που άνοιξες εδώ (δίπλα στο κοινόβιο του Don) ριζώνει, εμπνέει.

    Λακριντί σας λέω,σοβαρό και χαλαρό.

    Σας ακολουθώ

     
  • At Ιανουαρίου 25, 2007 11:09 μ.μ., Blogger ioannisk said…

    Αίσχος!
    Έλειπα εξωτερικό όταν ήρθαν τα δώρα και δεν είδα το delivery girl!

    Γίνεται να γίνει επιστροφή για να δω το κοριτσάκι;

     
  • At Ιανουαρίου 25, 2007 11:18 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    Για να παραλάβετε το delivery girl απ' το t-shirt, πρέπει να μετακομίσετε εκτός Λεκανοπεδίου.

    Οι κάτοικοι του Βρωμολεκανοπεδίου τιμωρήθηκαν με snail mail.

    Ξέχασα να αναφέρω λεπτομέρεια: το delivery girl παραδίδει φορώντας το t-shirt (και μόνο), με εντολή να είναι βρεμμένο ως το κόκκαλο.

    Αν σας ήρθε στεγνό, ενημερώστε με να το τιμωρήσω...

     
  • At Ιανουαρίου 26, 2007 12:02 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Δεν υπάρχει πιο δημιουργικό πράγμα από την βαρεμάρα. Η ειρήνη στρογγυλοκάθεται, το παρελθόν ξεχνιέται, το μέλλον μοιάζει μια πιθανή επιλογή μέσα σε χιλιάδες...

     
  • At Ιανουαρίου 26, 2007 12:19 π.μ., Blogger Stavros P (isisdoros) said…

    andy dufresne said…
    αγαπητέ παλαιοτεσσεροτροχίτη

    ας μη καρφωνόμαστε νέα παιδιά είμαστε!

     
  • At Ιανουαρίου 26, 2007 1:54 π.μ., Blogger harrygrath said…

    Καποτε επαιρνω & εγω τους 4Τ,μεχρι που αηδιασα απο τα φασιστικα παραληρηματα του απογονου Αλεξανδρου.

     
  • At Ιανουαρίου 26, 2007 2:07 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    Συμφωνώ ανώνυμε, η βαρεμάρα μπορεί να είναι η μήτρα της δημιουργίας.


    @stavros,
    μεγαλώνοντας το προσδόκιμο ζωής, τα νειάτα φτάνουν μέχρι και τα -άντα, οπότε καλά είμαστε.


    @harry,
    δεν έφυγες μόνο εσύ, έφυγε κι ο γάτος κι εγώ και πολλοί άλλοι.

    Οι 4Τ έχουν γίνει άντρο ελληναράδων, ως επί το πλείστον.

    Η πλάκα είναι ότι κανείς τους (επώνυμες στήλες) δεν γράφει γι' αυτοκίνητα!

    Κι ο Καββαθάς δεν χάνει ευκαιρία να ειρωνεύεται όσους γράφουν για ημιαξόνια και μπουλόνια.
    Ψυχεδέλεια...

     
  • At Ιανουαρίου 26, 2007 2:11 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    harry,
    BTW, διάβασα το διάλογό σου με τον evenizelos, είναι μεγάλος μαλάκας ο άνθρωπος.

    Στην αρχή δεν κατάλαβε καν τη θέση σου, μετά έκανε ειρωνεία, καπάκι άλλη ειρωνεία και μετά τουμπεκί.

    And the oscar ξύλινου blog goes to...

     
  • At Ιανουαρίου 26, 2007 3:34 π.μ., Blogger harrygrath said…

    Διαφωνω με το μλ για Βενιζελο,θελω να εχω διαλογο. Αυτος & ο Λοβερδος ειναι τα μυαλα του Πασοκ,καλα ή κακα. Οι ανθρωποι αυτοι εχουν εξουσια & ενδιαφερομαι για πολιτικη δραση. Απο τη μερια του,φερεται σωστα δια της μη απαντησης. Αν δεχθει οτι ειναι γραικοποιημενος Εβραιος,οι αντισημιτες Σαλονικιοι μπορει να τον μαυρισουν. Εδω ειναι το τρελλαδικο,ολοι δηλωνουν αρχαιοι. Εμενα με ιντριγκαρει. Ειναι φτωχοπαιδο,που με το σπρεχεν ανεβαινει,χωρις τσατσιλικι ή γλυψιμο. Αν δεν κανουμε κολληγια με αυτους,που να παμε ? Στο Κουλουρη & στον Ακη ? It's a job & somebody has to do it.

     
  • At Ιανουαρίου 26, 2007 9:27 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Καλημέρα!
    Θερμές ευχαριστίες και από εδώ,Andy,για το μπλουζάκι και την αφίσα που παρέλαβα χθες!
    Συγγνωμη,για ποιο delivery girl μιλάτε,παιδιά;Εμένα μου χτύπησαν απλώς το κουδούνι και μου είπε ένας σε νταλικιέρικο ύφος(υποθέτω ο ταχυδρόμος):"έλααααα!έχεις ένα ρολλό κάτω!Κατέβα τώρα μη στο πάρουν,κορίτσι μου!".Μέχρι που να κατεβώ είχε εξαφανιστεί - ο κύριος,όχι το "ρολλό".

     
  • At Ιανουαρίου 26, 2007 12:25 μ.μ., Blogger ioannisk said…

    Ο λόγος που σταμάτησα να διαβάζω του 4Τ ήταν επειδή έγραφαν οι γλειώδεις Ζουράρις και Αναστασιάδης. Α και με είχε κουράσει η μανία του Καββαθά υπέρ των Σέρβων.

     
  • At Ιανουαρίου 26, 2007 12:31 μ.μ., Blogger ladybug said…

    Καλημέρααααα!
    Ήθελα να σ'ευχαριστήσω κι εγώ για το μπλουζάκι. Φαίνεται πως κάποιος τελικά κράτησε το delivery girl, γιατί κι εμένα ένα αγριωπό αγόρι μου το παρέδωσε :))

     
  • At Ιανουαρίου 26, 2007 1:08 μ.μ., Blogger Sarah said…

    Φτωχοπαιδο ο Βενιζελος;
    Γιος μεγαλοδικηγορου της Θεσσαλονικης...

    Σε λιγο και ο Αλμπερ του Μονακο θα αρχισει να μιλαει για τα δυσκολα παιδικά του χρόνια...

     
  • At Ιανουαρίου 26, 2007 2:01 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    @harry,
    ΟΚ, το παίρνω πίσω το "μεγάλος μαλάκας".

    Είναι ευφυής, άρα οι απαιτήσεις μου από αυτόν είναι διπλές.

    Μου προκαλεί μία φοβία, ότι αν πάρει ποτέ (μεγάλη) εξουσία στα χέρια του, θα δούμε ένα διαφορετικό πρόσωπο απ' αυτό που βλέπουμε.

    Φοβάμαι τους ανθρώπους που δεν αυτοσαρκάζονται.

    Ο συγκεκριμένος έχει επικίνδυνη έλλειψη χιούμορ στις δημόσιες εμφανίσεις του, σε αντίθεση με τις ιδιωτικές - κάτι που (σε συνδυασμό με το πάχος) μου φέρνει κάτι σε Ρωμαίο διεφθαρμένο Συγκλητικό...


    @gitsaki & ladybug,
    το delivery girl ήταν για εκτός Αθηνών, στην Αθήνα χησιμοποιήσαμε μαντράχαλο.


    @ioannisk,
    τώρα δεν έχει Ζουράρι και Αναστασιάδη, έχει άλλα... παλτά (Βασιλικός, Τριάντης, Βίδος).
    Και τα προσωπικά κολλήματα, κολλήματα.
    Τώρα που το πούλησε το μαγαζί, έχει φρικάρει και έχει ξεφύγει εντελώς...

     
  • At Ιανουαρίου 26, 2007 3:52 μ.μ., Blogger harrygrath said…

    Εχω σαν αρχη μου να μη λεω μλ οποιον βγαζει πιο πολλα λεφτα ή εχει πιο πολλη εξουσια απο μενα. Ο Μπεν απ' ο,τι ξερω ειναι γιος παπα & παντρευτηκε τη φτωχη ανηψια πλουσιου θειου. Every face tells the whole story αλλα το πσιχνιδι στο μπλογκ του ειναι ενδιαφερον. Μονο που πλακωσαν τα ψυχοπαθη τσολια & με πιανουν στο στομα τους. Ο Καββαθας εχει το Ντιενεη του αλβανομανιατη. Ρατσα δολοφονων,με βεντετες & μοιρολογια για κοριτσι. Περιμενεις " αστικο φιλελευθερισμο " ? Παντως,τα πιασε τα φραγκα απο τα κοροιδα που δινουν Ε 5/τευχος,ενω εγω δινω $ 10/χρονο για το Car & Driver USA sto Zinio.

     
  • At Ιανουαρίου 26, 2007 7:05 μ.μ., Blogger Zontas said…

    καθόλου στεγνό δεν ήρθε το delivery girl, αντιθέτως σαν την άνοιξη ήρθε

    έχει και τα καλά της η Συμβασιλεύουσα

    :))

     
  • At Ιανουαρίου 26, 2007 7:25 μ.μ., Blogger harrygrath said…

    Η ...ποια ?

     
  • At Ιανουαρίου 26, 2007 8:26 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    @harry,
    μην χάνεις το χιούμορ σου.
    Εκτός αν δεν πρόσεξες ή δεν γνωρίζεις τα emoticons.

     
  • At Ιανουαρίου 26, 2007 9:08 μ.μ., Blogger kkai-Lee said…

    Άντυ,

    Ένα έξτρα - έξτρα large μπράβο για το small size T shirt
    προς την οικ. Παράγραφος

     
  • At Ιανουαρίου 26, 2007 10:32 μ.μ., Blogger Nikos Dimou said…

    Καθυστερημένος ως συνήθως (δεν τα προλαβαίνω όλα).

    Ζηλεύω!

    Αυτό το blog έχει πολύ καλύτερα σχόλια από το δικό μου!

    Δεν έχει trolls.

    Έχει επίλεκτους σχολιαστές.

    Νομίζω πως είναι καιρός αν κλείσω τα διάφορα don-γατ και να μετακομίσω εδώ.

    Θα φέρνω και ωραίες φωτογραφίες.

    (Όσο για το θέμα του blog μόνο εγώ ξέρω πόσες δεκάδες φορές το έχω κλείσει... Από αυτές τρεις πραγματοποιήθηκαν. Η τέταρτη θα είναι οριστική).

     
  • At Ιανουαρίου 26, 2007 10:45 μ.μ., Blogger Zontas said…

    harry

    klotz kasheh που λεν και οι Αλβανοί πρόγονοι... :))

     
  • At Ιανουαρίου 26, 2007 11:07 μ.μ., Blogger harrygrath said…

    Den gnorizo albanikos.Ειμαι νεοαρβανιτης,born again. Τελικα ο Δημου ειναι ψυχουλα & πικραινεται απο 2-3 τρελλους που του μαγαριζουν το Μωλλ. Technology macht frei.Ειναι & αντιντιβος & κανει guest εμφανισεις στους " μαθητες " του. Εγω απεκτησα & τον stalker μου,τον αρχαιο.Οπου σχολιαζω ,απο πισω με παιρνει. Παει & ο Τζεμ. Περναν τα χρονια ...

     
  • At Ιανουαρίου 27, 2007 4:40 π.μ., Blogger mickey said…

    Andy, σε ευχαριστώ και δημόσια εδώ για το πόστερ και το μπλουζάκι!

     
  • At Ιανουαρίου 27, 2007 4:44 π.μ., Blogger mickey said…

    Όσο για το post, θα προτιμούσα να μην το σχολιάσω, αλλά τελικά θα κάνω κάποιες ...νύξεις:

    Η μπλογκόσφαιρα δεν αποτελεί συλλογική προσπάθεια ούτε "ρεύμα" (ούτε καν ένα κλειστό "κύκλωμα" όπως ίσως σε άλλα μέσα). Ούτε νομίζω πως ο καθένας γράφει για να κριθεί από τη "λογοτεχνική αρτιότητα" ή τη "φρεσκάδα" των κειμένων του.

    Οποιαδήποτε απόπειρα ομαδικής κριτικής, ειδικά από "παραδοσιακούς" εκδότες και "γραφιάδες", μού φαντάζει από άστοχη μέχρι γελοία. Ο καθένας μας εδώ μέσα κάνει απλά το κέφι του, μακριά από "τσουβαλιάσματα" και "καπελώματα".

    Ειδικά όσοι ΔΕΝ προέρχονται από τον συγγραφικό/δημοσιογραφικό χώρο ή δεν ενδιαφέρονται να "εκδοθούν" σε χαρτί (πραγματική "κατάντια" για να μην πω ύβρις για το μέσο), απλά γράφουν τα προσωπικά τους βιώματα ή εκφράζουν τις απόψεις τους, επιδιώκοντας να επικοινωνήσουν με άλλους.

    Και αρκετοί συμμετείχαμε σε διαδικτυακές συζητήσεις πριν ακόμα δημιουργηθεί το ...World Wide Web!

    Δε θα περιμένουμε να μας πει τη γνώμη του ο Τσαγκαρουσιάνος ή όποιος άλλος "κουλτουρέ" (ή έστω "ειδικού βάρους") τιμητής θέλει σώνει και καλά να διαβάζει στα μπλογκς υψηλά νοήματα και ...online λογοτεχνία.

    Άλλωστε στο Lifo προσπαθεί να στήσει δικό του "χωριό" με "εσωτερική" μπλογκομηχανή και φυσικό είναι από τη μια να εκθειάζει το μέσο, και από την άλλη να κράζει τα "άλλα" blogs - πώς αλλιώς θα μαζέψει ...πελάτες;

    Προσωπικά, όποτε διάβασα Τσαγκαρουσιάνο (υπό την παραίνεση άλλων, φυσικά) με έπιανε ...βαρεμάρα, άσχετα αν ασχολιόταν με τα blogs ή με τη στάση που τηρούσε απέναντί τους.

    Ειλικρινά απορώ για την αξία που του έχουν δώσει μερικοί. Προφανώς δεν έχουν καταλάβει τη δική τους ;)

     
  • At Ιανουαρίου 27, 2007 4:59 π.μ., Blogger mickey said…

    Και στο κάτω κάτω δε χρειαζόμασταν τα blogs για να εκφραστούμε διαδικτυακά, ακόμα και interactive! Και ο γάτος (ή όποιος άλλος) θα μπορούσε να μετατρέψει το site του σε blog με το κατάλληλο software, χωρίς να εξαρτιέται από τις τεχνικές αδυναμίες και τη διάτρητη ασφάλεια του Google Blogger ή όποιας άλλης μαζικής υπηρεσίας (σήμερα το Web Hosting κοστίζει πενταροδεκάρες). Και φυσικά εκεί κανείς δε θα μπορούσε να τρολλίζει ατιμώρητος ;)

    Αν μάλιστα το είχε κάνει, πιθανότατα θα είχα γνωρίσει τον ίδιο και την ίδια πάνω/κάτω παρέα, αγνοώντας πλήρως την so-called "μπλογκόσφαιρα". Δεν ξέρω αν θα ήταν καλύτερα ή χειρότερα, αλλά το κέρδος μου είναι οι άνθρωποι που γνώρισα (ειδικά live) και ο διάλογος που έκανα μαζί τους και όχι οι (αμπελοφιλο)σοφίες που διάβασα στα διακόσια τόσα blogs που επισκέφθηκα.

    Στο κάτω κάτω της γραφής αγνοούσα εντελώς αυτή τη "σφαίρα" και μπήκα μόνο και μόνο για να διαβάσω τον ΝΔ, όπως έκανα από τότε που έγραφε τα non-interactive "Επίκαιρα" στο site του. Είτε έκανε "δημόσιο διάλογο" στο site του είτε στον Google Blogger είτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο μέσω Internet (που δε θα χρειαζόταν κατ' ανάγκη να ονομάζεται blog), το ίδιο θα μου έκανε. Και ο ίδιος δε θα άνοιγα ποτέ δικό μου blog (και παραμένω σχετικά αδιάφορος γι' αυτό, ακόμα και μετά από ένα χρόνο).

    Άλλωστε, ποτέ δεν κολλούσα σε "μόδες" και ...buzzwords. Και φυσικά δε θαμπώνομαι από τα ...καθρεφτάκια της τεχνολογίας (έχει πολύ πιο σπουδαία πράγματα να μας δώσει).

    Γι' αυτό και δεν ...απογοητεύομαι εύκολα ;)


    Αν θέλετε να συζητήσουμε κάποτε ΣΟΒΑΡΑ για την προοπτική μιας άλλης τεχνολογικής πλατφόρμας για επικοινωνία, να βάλουμε ένα χρονοδιάγραμμα και να το κάνουμε (έχω ήδη ξεκινήσει με κάποιους φίλους bloggers σχετικές συζητήσεις σε "δια ζώσης" συναντήσεις).

    Προσωπικά έχω την αίσθηση πως γνωρίζω πολύ καλά τις δυνατότητες του νέου μέσου, ενώ διαπιστώνω πως οι ιδέες που έχω εδώ και πολλούς μήνες, δεν εφαρμόζονται από καμιά μαζική υπηρεσία. Αλλά από μόνος μου δεν πρόκειται να προχωρήσω χωρίς την προοπτική ευρύτερης συμμετοχής.

    Εκτός κι αν βολευόμαστε με αυτό που έχουμε (αν και προβλέπω πως θα "ξεφουσκώσει" μάλλον σύντομα). Καθένας με τις επιλογές του.

    Τα λέμε ξανά από Δευτέρα μάλλον...

     
  • At Ιανουαρίου 27, 2007 5:00 π.μ., Blogger mickey said…

    (ελπίζω μέχρι τότε να μη μου φάει κανείς την επερχόμενη ...κατοστάρα :)))

     
  • At Ιανουαρίου 27, 2007 8:41 π.μ., Blogger antvol said…

    @ harrygreco

    Ο Βενιζέλος φτωχόπαιδο; Αν είναι δυνατόν, ρωτήστε και αυτούς που γνωρίζουν. Ας μη το συνεχίσω εδώ.

    @ nikos dimou

    Μα, αν μετακομίσετε εδώ, ποιος εγγυάται ότι δεν θα μετακομίσουν μαζί σας και τα παράσιτα; Μήπως καλύτερα να τα κρατάτε συγκεντρωμένα στο δικό σας blog; Τουλάχιστον εκεί κάπως ελέγχονται.

     
  • At Ιανουαρίου 27, 2007 11:55 π.μ., Blogger Aphrodite said…

    Καλημέρα κι από μένα!!!

    Λοιπόν, κατά-δικέ μου, όποτε αποφασίσεις να τον ξεκάνεις τον κατάδικο, σφύρα μου να συνδράμω, να πάει με το χαμόγελο στα χείλη...

    Την ιδέα του antvol δε, την βρίσκω εξαιρετική, ένα νεκροταφείο αντίστροφη καρτουνόπολη, γεμάτη νικς που δεν θα έχουν το pressing to perform, οπότε θα μπορούν να κάνουν πάρτυ με την ησυχία τους!!!
    (ρε κόλλημα με τα πάρτυυυυ!)

    Κι όσο για βαρεμάρα, ασθένεια πολυτελείας νομίζω, αν η ζωή σου είναι κυριολεκτικά μεροδούλι-μεροφάι, δεν.... Μόνο το burnout έχει καθολική ισχύ!

    Συμβασιλεύουσα γειά σου!

    Αντε, καλές βόλτες, έχει τρελλά καλές μέρες έξω!

    Και μόλις ξεμπερδέψω με κάτι απίστευτα χρονοβόρα ανειλημμένα να-μην-πω-τι, έρχεται κι ευχαριστία-α-λα-αφρο κι από μένα. Στον αντυ και όλο το προσωπικό της andyplex από τον πρόεδρο μέχρι τον τελευταίο σερβιτόρο της τελευταίας καντίνας με τα τρελλά παγωτά στα σοκάκια ανάμεσα στα κτίρια...

    Προς το παρόν, ένα τραγουδάκι για καλό βδομαδότελο!
    :))))

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    Easy like Sunday morning...

     
  • At Ιανουαρίου 27, 2007 6:23 μ.μ., Blogger harrygrath said…

    Οχι,για Βενιζελο να το συνεχισουμε. Στο δικο μου σαβουαρ μπλογκαιρ,ειναι θεμιτο να μιλας για τριτα προσωπα πισω απο τη πλατη τους,αν λες αληθειες & δεν εισαι υβριστικος. Απ 'ο,τι ξερω ειναι γιος παπα & δημ υπαλληλος,πανεπιστημιακος. Δεν ειναι φραγκωμενος.

     
  • At Ιανουαρίου 27, 2007 11:07 μ.μ., Blogger Eleni63 said…

    Καλή μου Babina, πες του μπαμπά σου να σου δείξει ένα παραμυθάκι μπλογκ που στήνουν κάτι παιδάκια για σένα και τα άλλα παιδιά. Σε παρακαλώ να μου πεις τη γνώμη σου. Ναι ναι στην Ελένη63 που εσχάτως μετεξελίσσεται σε Θεία Λένα. Για να δούμε λοιπόν τι θα μας πει και το παιδί!

     
  • At Ιανουαρίου 28, 2007 12:06 π.μ., Blogger antvol said…

    @ harrygreco

    Γιος δικηγόρου. Και, σε παρακαλώ ψάξτο μόνος σου, ξύπνιο παιδί είσαι, θα βρεις πολλά.

     
  • At Ιανουαρίου 28, 2007 1:46 π.μ., Blogger harrygrath said…

    Βαριεμαι. Πες μου για Μπεν.Παντως η συζυγος ειναι πτωχη συγγενης.

     
  • At Ιανουαρίου 29, 2007 2:01 π.μ., Blogger georgesoul said…

    Γειά σου φίλε andy!

    Σε ευχαριστώ πραγματικά πάρα πολύ για το μπλουζάκι. Ανέλαβε να μου το στείλει η Αφροδίτη και ήταν εντελώς αναπάντεχο δώρο. Δεν μπορώ να εκφράσω ακριβώς πώς ήταν να λαμβάνω πακέτο από Ελλάδα, από κάτι το οποίο γούσταρα σαν τρελλός (το blogging εννοώ), αλλά λόγω επαγγελματικών πιέσεων να μην μπορώ να του διαθέσω πια παρά ελάχιστη ώρα τον μήνα, εάν κι εφ'όσον. Οσο και να είναι εύκολη η σύνδεση, ο χρόνος είναι εξαντλητικά πιεστικός.

    Χαίρομαι που όλη η παρέα ζει και βασιλεύει, να χαιρετήσω τους παλιούς, να καλωσορίσω κι εγώ ως ελαφρά παλαιότερος τους καινούριους.

    Ετσι και κανονίσετε party, count me in!

    Να χαίρεσαι και την κορούλα σου που μεγαλώνει.

    Εύχομαι να τα λέμε συχνότερα. Μπλογκάρετε πάντως, κάνει καλό!

    Καλή σας νύχτα!

     
  • At Ιανουαρίου 29, 2007 3:46 μ.μ., Blogger An-Lu said…

    Τι έγινε; Την κοπανάτε κι εσείς από την ευλογόσφαιρα;

     
  • At Ιανουαρίου 29, 2007 11:29 μ.μ., Blogger Filomila said…

    Λοιπόν, άκου να δεις τι έπαθα με αυτό το post σου: την ίδια μέρα που το πόσταρες το διάβασα, πάω να σχολιάσω....δεν.

    Την επόμενη μέρα, πάλι ανοίγω το blog σου, πάω να σχολιάσω....δεν.

    Πόσο έχουμε σήμερα? 29?
    9 μέρες πήγαινε-έλα και ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ!

    Όχι, όχι κανένα πρόβλημα με τον blogger.

    Απλά, ΔΕΝ.

    Αδύνατο στο ποστ της βαρεμάρας να βρω κίνητρο να σχολιάσω!!!

    ΒΑΡΙΕΜΑΙ φίλε μου!

    Αυτό το ποστ είναι ο ναός της οκνηρίας κι εγώ να σχολιάσω????
    Με το ζόρι σκύβω (να προσκυνήσω, τι σκεφτήκατε...)..

     
  • At Ιανουαρίου 30, 2007 12:57 π.μ., Blogger harrygrath said…

    Πλακα-πλακα,ο Μπεν Ζελον 36 σχολια & εσυ 88.

     
  • At Ιανουαρίου 30, 2007 1:22 π.μ., Blogger hracker said…

    Η βαρεμάρα δεν ανήκει στους τεμπέληδες. Ανήκει σ'αυτούς που ετοιμάζονται να πεταχτούν από την πολυθρόνα!

     
  • At Ιανουαρίου 30, 2007 12:59 μ.μ., Blogger mtryfo said…

    harrygreco said:
    Πλακα-πλακα,ο Μπεν Ζελον 36 σχολια & εσυ 88.

    Οσοι ζούμε στη Σαλονίκη, τα 36 τα θεωρούμε πολλά, με το συμπάθειο.

     
  • At Ιανουαρίου 30, 2007 4:25 μ.μ., Blogger harrygrath said…

    Ειναι η διαφορα μεταξυ πρωτευουσας & επαρχιας....

     
  • At Ιανουαρίου 30, 2007 7:41 μ.μ., Blogger mtryfo said…

    Harry
    Διευκρινίζω, πολλά για τον Μπεν Ζελον!!!!!

     
  • At Ιανουαρίου 31, 2007 12:16 π.μ., Blogger Aphrodite said…

    @harry,

    σου έκλεισα ραντεβού με την καλή την οδοντίατρο. Νομίζω μετά θα είσαι άλλος άνθρωπος.
    :)

     
  • At Ιανουαρίου 31, 2007 12:58 π.μ., Blogger harrygrath said…

    Οι Σαλονικιοι ας ριξουν διευκρινισεις για Μπεν.

     
  • At Ιανουαρίου 31, 2007 1:12 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    @kkai-lee,
    σ' ευχαριστώ.


    @don,
    έχεις δίκιο, το blog μου γίνεται ολοένα και καλύτερο, όσο αφορά στην ποιότητα των σχολίων των επισκεπτών!

    Αντλώ το δικαίωμα για αυτό το σχόλιο, απ' το γεγονός ότι ο andy πνέει τα λοίσθια.
    Μάλλον είναι θέμα ημερών...


    @harry,
    ο stalker σου αποδεικνύει (άθελα του) το ενδιαφέρον των απόψεων σου!

    Κρίμα για τον Τζεμ, πράγματι.


    @mickey,
    σ' ευχαριστώ, φίλε, για τα εξαιρετικά σχόλια σου.

    Στα περισσότερα συμφωνώ, σε κάποια διαφωνώ, αλλά δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο σ' αυτό που λες ότι χάρις στην μπλογκόσφαιρα γνώρισα αρκετούς εξαιρετικά ενδιαφέροντες και σπάνιους ανθρώπους.
    Μόνο και μόνο γι' αυτό, άξιζε ο κόπος...

     
  • At Ιανουαρίου 31, 2007 1:17 π.μ., Blogger giant13 said…

    Ας μου επιτραπεί να διαφωνίσω κάπως με τις απόψεις γιά τους 4τροχούς. Τούς διαβάζω ανελλιπώς από το '78 και είναι αλήθεια πως είναι το πρώτο ειδικό περιοδικό στην Ελλάδα. Ολοι οι άλλοι μάγκες ξεκίνησαν μαθητευόμενοι στον Καββαθά και έγιναν αφεντικά όταν ήρθαν μεταγλωτισμένος ο ξένος τύπος στην Ελλάδα. Σίγουτα δεν συμφωνώ πάντα με τις απόψεις του, αλλα γράφει και πράγματα που πονάνε. Οπως δεν συμφωνώ και με ορισμένους "διεθνιστές" που πιστεύουν πως η Ελλάδα είναι Ελβετία και όλα γύρω μας είναι ρόδινα, το μυαλό τους είναι καθαρό
    και οι υπόλοιποι βλέπουν δαίμονες και φαντάσματα.

     
  • At Ιανουαρίου 31, 2007 1:18 π.μ., Blogger harrygrath said…

    Αντε,τελειωσε τον Αντυ. Ο Τζεμ & οι λοιποι επαθαν την εξης πλακα. Φοβηθηκαν να απο-φασιστικοποιησουν τη Τουρκια για να μη χασουν τις εκλογες &...τις εχασαν. Σαν να λεμε & τη γκομενα δεν πηδηξαν & τη συζυγο εχασαν.

     
  • At Ιανουαρίου 31, 2007 1:21 π.μ., Blogger harrygrath said…

    Μα η Γραικια ειναι ακριβως οπως η Ελβετια. Ορεσειβιοι Φραγκοι,Γερμανοι & Ιταλοι,περικυκλωμενοι απο τα εθνη που τους γεννησαν. Ετσι & εμεις,γραικοφωνοι Βαλκανιοι με γειτονες τα αδελφια μας. Ποσο τυχεροι ειμαστε...

     
  • At Ιανουαρίου 31, 2007 1:26 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    @antvol,
    πολύ μικρό το μαγαζάκι για να μαζέψει τρολ.


    @άφρο,
    σούπερ το τραγουδάκι σου.
    Ξέρεις ότι οι Faith No More το έκαναν για πλάκα; (τσέκαρε ειρωνεία στην ερμηνεία: απ' τη γλύκα των lead vocals στη σάχλα των back vocals και αντίστροφα! Εξαιρετικό!)

    Ναι, "ασθένεια πολυτελείας", καλά το είπες.
    Μα, όλο το blog είναι "πολυτελείας".
    Λιτό, τεμπέλικο, ασήμαντων πραγμάτων.


    @harry,
    Για Μπεν Ζελ.
    1. Δεν μ' ενδιαφέρει ιδιαίτερα η οικογ. κατάσταση, καταγωγή κλπ.
    Μ' ενδιαφέρει, αλλά λίγο.
    Κάτι λέει, αλλά και τίποτα.
    Μ' ενδιαφέρουν αυτά που λέει, αυτά που δείχνει κι αυτά που κάνει.
    2. Άδικη η σύγκριση με αριθμό σχολίων. Ο Μπεν ποστάρει κάθε 2 μέρες, εγώ 2 φορές το μήνα.
    3. Who cares about figures, εδώ 7/10 σχόλια είναι σούπερ, στου Μπεν είναι πιο βαρετά και ξύλινα κι απ' τα ποστ του.


    @θεία Λένα,
    θα επανέλθω για τον τρρρρομερό κέρβερό σου asap!

     
  • At Ιανουαρίου 31, 2007 1:30 π.μ., Blogger harrygrath said…

    Εχει σημασια η εθνικη του ιδεολογια γιατι ειναι ελληνιστης & αρχαιολατρης. Αν επιμεληθει το μπλογκ του & απαντα,θα γινει φαση με τις ερωτησεις μου. Αλλαζε θεμα 2/εβδομαδα,οπως ...το αλλο.

     
  • At Ιανουαρίου 31, 2007 1:40 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    @georgesoul,
    καλώστονε τον εξαφανισμένο!

    Αυτό το πάρτυ τελικά, μου φαίνεται ότι θα το κάνουμε για την κηδεία μου!
    Γαμώ!!! Μ' αρέσει πολύ η ιδέα: θα κάνω τον dj στο death party μου!
    Ε, ρε γλέντια!


    @an-lu,
    με ελαφρά πηδηματάκια...


    @filomila,
    βρήκες στόχο, όπως ο Ρομπέν που έσκιζε με το βέλος του το βέλος του κακού που είχε βρει ήδη κέντρο!
    Πιο κέντρο απ' το κέντρο!
    Μ' έσκισες!


    @hracker said,
    Η βαρεμάρα δεν ανήκει στους τεμπέληδες. Ανήκει σ'αυτούς που ετοιμάζονται να πεταχτούν από την πολυθρόνα!

    Να το εκλάβω ως κοπλιμέντο;
    Όπως και να 'χει, μας χάρισες το καλύτερο τσιτάτο του ποστ by far!
    Thank U!

    Καλσήλθες στο blog μου!


    @giant13,
    όταν κάποιος γράφει τόσο πολύ όσο ο Καββαθάς, όλο και κάτι σωστό θα γράφει, δεν είναι εκεί το θέμα.
    Δεν θυμάμαι να έχει γράψει πάντως κάτι για το οποίο να τον θυμόμαστε μετά από χρόνια.

    Ό,τι οι 4Τ ήταν το σχολείο του κλάδου είναι αναμφισβήτητο γεγονός.
    Δεν είναι όμως τυχαίο ότι σχεδόν όλοι οι καλοί του έφυγαν...

     
  • At Ιανουαρίου 31, 2007 12:24 μ.μ., Blogger Yannis H said…

    Andy, παράπονα δέχεσαι;

    Όλοι έχουν λάβει το t-shirt και την αφίσα εκτός από μένα... :((

     
  • At Φεβρουαρίου 01, 2007 12:12 π.μ., Blogger Zontas said…

    @ Αφρο

    γειά σου κι εσένα Βασιλεύουσα :))

     
  • At Φεβρουαρίου 01, 2007 11:32 π.μ., Blogger Ladychill said…

    Τι ωραίο κείμενο και πόσο με εκφράζεις νά' ξερες!

    Τα ίδια ακριβώς αισθάνομαι με τα ελληνικά μπλογκς: αντιφάσεις και βαρεμάρα...

    "οτι αποκωδικοποιείται πεθαίνει" έχω ακούσει να λένε.

    Την καλημέρα μου! Είχα ανάγκη να διαβάσω κάτι ωραίο σήμερα..

     
  • At Φεβρουαρίου 01, 2007 6:44 μ.μ., Blogger Yannis H said…

    Κάποτε είχα πέσει σε ένα μπλογκ και σε μια συζήτηση για το αν τα κείμενα των μπλογκς πρέπει αν θεωρούνται λογοτεχνία (και να συγκρίνονται με τα βιβλία). Η θέση μου ήταν πως ίσως κάποια κείμενα στα μπλογκς να είναι ανώτερα αυτών που βρίσκουμε σε μερικά βιβλία, αλλά τουλάχιστον στα βιβλία τα κείμενα περνούν και από κάποια κόσκινα (έστω, με κριτήριο χρηματικό, το αν θα πουλήσει). Περνάνε από μια δεύτερη ανάγνωση επαγγελματία. Εδώ είμαστε όλοι εκδότες του εαυτού μας. Πέσανε να με φάνε, επειδή τους έπαιρνα την αύρα του (πρωτοποριακού) λογοτέχνη. Λες και αν συμφωνούσα, εγώ ή όλοι, αυτόματα τα δικά τους κείμενα θα ονομαζόταν ‘λογοτεχνικά’. Ένα το κρατούμενο... (Λευτεριά στα κρατούμενα!!!!)

    Δεύτερο: Λες «είναι δύσκολο πια να γραφτούν κακά βιβλία». Ναι, είναι δύσκολο. Αλλά ακόμα δυσκολότερο, είναι να γραφτούν αληθινά βιβλία. Έξω από την τυποποίηση του όμορφου και στρωτού. Είχα ένα φίλο που ονόμαζε αυτό το συρφετό ‘αναίμακτη λογοτεχνία’. Και κάποιους άλλους, που λένε ότι για να είναι κάτι καλό, πρέπει να έχει και λίγο αλητεία μέσα του. Και τη λέξη ‘αλητεία’ την ορίζουν γενικά (την αποδίδουν, για παράδειγμα, και στον Μότσαρτ). Εγώ δεν το έχω ονομάσει ακόμα, αλλά καταλαβαίνω τι δεν θέλω. Ούτε η γκόμενα που διαβάζει κοσμοπόλιταν με ύφος δέκα CEO και λέει ‘πάω να πηδηχτώ’ αντανακλά αλητεία (γιάπικο φολκλόρ αντανακλά και ‘δείτε με τι κάνω’) ούτε ματώνει κάποιος που είναι ματωμένος εκ των προτέρων και με εφηβικό τρόπο, λέει τον πόνο του.

    Τα μπλόγκς είναι επανάσταση – οι μπλόγκερς δεν είναι. Κατά το «υπάρχουν στιγμές που ο άνθρωπος / γίνεται ο Λαός / αλλά μόνο / όταν δεν το επιδιώκει».

     
  • At Φεβρουαρίου 01, 2007 6:47 μ.μ., Blogger Yannis H said…

    "ούτε ματώνει κάποιος" εννοώ: ούτε με ματώνει κάποιος.... κτλ.

     
  • At Φεβρουαρίου 01, 2007 9:41 μ.μ., Blogger Aphrodite said…

    @yannis h.,

    Φτ! Το πήρε χαμπάρι! Εμ, προσεφέρθην moi να κάνω το delivery, αλλά δε μ'αφήνουν οι άλλες κοπέλλες του μπλογκ, και τώρα είμαστε στις διαπραγματεύσεις, ίσως με κλήρωση, δεν ξέρω...
    ;)

    @zontas,

    Τι θα γίνει με τα μπλογκς σου που έχουν τον... αφροδιώκτη πλέον? Πώς θα μπαίνω μέσα? Η θα μας έχεις στα όρθια στην πόρτα σου?
    ΧΧΧ

    @andy,

    καλά, τη μυρίζομαι εγώ τη δουλειά, καλά που έχω χέννα στο σπίτι, ένα μαύρο Alaia και κάτι μαύρα παν'αγκωνο-γάντια... Μόνο πες μου τι άλλες προμήθειες εκτός από το ύφος το μπλαζέ θα χρειαστώ δια το κατέβασμα απ'το τραίνο...

    (ή κλωτσάω απλώς και χαμογελώ σαρδόνια?)
    :D

     
  • At Φεβρουαρίου 01, 2007 11:28 μ.μ., Blogger Agobooks said…

    Καλό μήνα. Τα άλλα, τα έχεις πει εσύ!

     
  • At Φεβρουαρίου 02, 2007 1:05 π.μ., Blogger harrygrath said…

    Αλλαζε θεμα καθε Δε & Πε. 2/εβδομαδα ειναι καλη επιδοση για παντρεμενο. Ειναι & τα χρονια που βαραινουν...

     
  • At Φεβρουαρίου 02, 2007 2:00 μ.μ., Blogger hracker said…

    > Να το εκλάβω ως κοπλιμέντο;
    να το εκλάβεις ως πρόγνωση

    > Thank U!
    U-R welcome!

    > Καλσήλθες στο blog μου!
    Καλώς σε βρήκα! Δεν ήσουνα και μακριά, δύο κλικ δρόμος απ' το κονάκι μου
    :-)

     
  • At Φεβρουαρίου 02, 2007 2:12 μ.μ., Blogger Yannis H said…

    Και ναι.............. ΝΑΙ!!! Το πήρα!

    Το μπλουζάκι εννοώ!

    Τώρα, είτε εγώ έδωσα λάθος τη διεύθυνση (αλτσχάιμερ γαρ) είτε ο καημένος ο Άντι, μπλεγμένος σε 100 τόσες διευθύνσεις αγνώστων ονομάτων, έβαλε κάπου ένα αντί για δύο. Σε κάθε περίπτωση, σ’ ευχαριστώ θερμά Άντυ για τον κόπο να πας στο ταχυδρομείο και να ρωτήσεις τον αριθμό ειδοποιητηρίου. Είσαι... τι να πω; φοβερός!

    Τώρα, η υπάλληλος έπρεπε να γράψει το όνομα του αποστολέα. Και μιλούσε δυνατά. Παράξενο, κάποιον που είναι σιωπηλή ύπαρξη στο μυαλό σου, που υπάρχει μόνο μέσα από τα γραπτά του, ξαφνικά ν’ ακούς το όνομά του (το νικ του δηλαδή) δυνατά σε μια δημόσια υπηρεσία. «Άντι... Ντιρ...φένς. Άντι;» «Ναι» απάντησα. Γελώντας. Κοιτούσα και γύρω μου – αν τύχαινε να είναι κανένας εκεί από την παρέα, σίγουρα θα με έκοβε.

    (Μου φάνηκε πως κάποιος τύπος δίπλα ψιλοχαμογελούσε;)

    Ξανά: ευχαριστώ!

     
  • At Φεβρουαρίου 03, 2007 8:42 μ.μ., Blogger Yannis H said…

    Λοιπόν... είχα μιλήσει (συμφωνώντας μαζί σου Άντι Ντιρ...φρφρένς... Άντι; - Ναι) για τα κείμενα που γράφονται κατά κόρον σήμερα. Τις σχολές λογοτεχνίας, τις τεχνικές γραφής, κοκ. Να μην παρεξηγηθώ: σίγουρα πιστεύω ότι υπάρχουν και τεχνικές γραφής και ‘κόλπα’ και κανόνες. Αλλά πάντα θα υπάρχει και ‘η ουσία από την οποία είναι φτιαγμένα τα όνειρα’. Υπάρχει η διαίσθηση. Η προσωπική ενόραση. Και αυτά δεν διδάσκονται – ή αν διδάσκονται, εισηγητής θα είναι η εφευρέτης της φραπελιάς.

    Τι θέλω να πω; Στο προηγούμενο σχόλιο, είχα μιλήσει για βιβλία που δεν είναι ...«αληθινά». Προσωπικά έχω κάποιο πρόβλημα με παρόμοια σχόλια, μου φαίνονται λίγο σίξτις, λίγο εναλλακτικά, λίγο φεγκ σούι. Είπα για ‘αναίμακτη λογοτεχνία’, για ‘αλητεία’ – αλλά σήμερα μου ήρθε ένα καλύτερο παράδειγμα. Ο μουσάτος που ζωγραφίζει ολόκληρους πίνακες σε μισή ώρα στην ΕΤ3. Σίγουρα θα τον έχετε πετύχει – Ρος νομίζω λέγεται. Ωραία, την πρώτη φορά έχει πλάκα, είναι εντυπωσιακός. Σε μηδέν χρόνο και με μηδέν προσπάθεια (μόνο κόλπα και τεχνικές), δημιουργεί κάτι εντυπωσιακό. Η μαγεία έγκειται στην ταχυδακτυλουργία του όμως, όχι στον πίνακα. Τα έργα του είναι σαν τους πίνακες που πουλούν οι Αφρικανοί table-to-table στα μπαράκια – θα τους αγοράζατε; Ή θα λέγατε ότι είναι ...έργα τέχνης; Το μαγικό σ’ αυτήν την περίπτωση, ο λόγος να μπείτε σ’ αυτήν την περιπέτεια, είναι η αίσθηση της προσωπικής παρεμβολής: δεν θα αγοράζατε τέτοιους πίνακες αλλά δεν μπορείτε και να τους κάνετε – ε, με τον Ρος μπορείτε. Μου θυμίζει λίγο ‘τεχνικές’ για να ρίξεις γκόμενα...

    Και εδώ είναι η ομοιότητα με τις σχολές και τεχνικές λογοτεχνίας που αναφέρθηκα παραπάνω. Λίγο-πολύ, δημιουργούνται κείμενα για πωλήσεις στα μπαράκια (αν πουλούσαν κείμενα οι Αφρικανοί, να είστε σίγουροι, τέτοια θα πουλούσαν. Μαζί με καζαμίες, ‘Πως να Ψυχολογείς Πρακτικά Τους Άλλους’ ή ‘Γίνε Κύριος του Εαυτού Σου’. «Λογοτεχνία είπατε; Μα φυσικά, ‘Ο Ιούδας Φιλούσε Υπέροχα’, ‘Δίψα Γι Αέρα, Λευτεριά’, Ο Γιος του Αλχημιστή’.»

    Λογοτεχνία στον καμβά της γλώσσας α-λα Ρος. ‘Πως να γράψετε ένα κεφάλαιο σε μια νύχτα.’ Κι ένα δεύτερο την επόμενη. Κι αν γίνει βιβλίο, προτείνω εξώφυλλο που ταιριάζει με το καθιστικό.

     
  • At Φεβρουαρίου 05, 2007 2:16 π.μ., Blogger Aphrodite said…

    ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΓΙΑΝΝΗ!!! Ν'ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ!!!

    Kαλός-καλός, αλλά μετά τη δεύτερη φορά λες δε μπορεί, με δουλεύουν τώρα...

    Εμ, α-γκουχ-γκουχ, κύριε οικοδεσπότα, τι θα γίνει με το θέμα μας? Επειγόμεθα (έρχονται απόκριες, να ξέρουμε τι θα ντυθεί το νικ μας, κατάδικη ή τεθλιμμένη χήρα?)
    :))))

     
  • At Φεβρουαρίου 05, 2007 8:59 μ.μ., Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas) said…

    Πού είσαι καλέ εσύ; Δεν πιστεύω να πραγματοποιήσεις τις απειλές σου...

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home