andy dufresne

λιτό και τεμπέλικο ιστολόγιο ασήμαντων πραγμάτων

Τετάρτη, Νοεμβρίου 01, 2006

Πού πάνε τ' αυτοκίνητα;


Σε μια έκθεση αυτοκινήτου βασικά πας:

Για να ονειρευτείς αυτοκίνητα που μάλλον ποτέ δεν θα οδηγήσεις.
Για να δεις όλα τα καινούργια μοντέλα αυτοκινήτων.
Για να δεις πρωτότυπα μοντέλα που δεν θα δεις ποτέ πουθενά αλλού.
Για να δεις δροσερές υπάρξεις (γλάστρες), οι οποίες στο δρόμο δεν θα γύριζαν σε κοιτάξουν, να σου χαμογελούν.

Η τελευταία έκθεση αυτοκινήτου που γίνεται αυτές τις μέρες στην Αθήνα δεν είχε τίποτα απ’ όλα αυτά!

Οπότε, επειδή έχω βαρεθεί και το show στον τομέα των ανταλλακτικών, μάλλον πήγα για τελευταία φορά.
Παρεμπιπτόντως, αν δεν έχετε δει τι γίνεται στα ανταλλακτικά, αξίζει να πάτε μια φορά μόνο γι’ αυτό.

Τρελοί επιστήμονες, τύπου Doc από το Back to the future, διαφημίζουν την πραμάτεια τους: θαυματουργές αλοιφές γυαλίσματος, ενισχυτικά που μετατρέπουν το κάρο σας σε πύραυλο, εξατμίσεις που ακούγονται σαν παρατεταμένη εκτόνωση γαϊδουρινών αερίων, σπόιλερ σε στυλ τραπεζάκια για πικ νικ και ό,τι δεν μπορεί να βάλει ο νους σας.

Ανάμεσα στα αυτοκινητιστικά παραφερνάλια, μικροπωλητές που δεν έχασαν την ευκαιρία: σάμαλι και πασατέμπος, επιστημονικά βιβλία Λιακόπουλου, εικονίσματα «Η Παναγιά μαζί σου», φωτάκια για να κάνετε το αυτοκίνητό σας τσίρκο κλπ, κλπ.

Κυρίαρχες φυλές η «σεβεν-τίλα», φαβορίτα Κόκοτα-χρυσή καδένα και η «εϊτίλα» Γαρδέλης-Ρόδα, τσάντα και κοπάνα.

Κι όλα αυτά υπό το βάρος εκκωφαντικών σαχλομουσικών από ηχεία 100 εκατομμυρίων μεγατόνων για το χαμηλωμένο Fiat Punto σας, oι οποίες διασταυρώνονται μεταξύ τους, ολοκληρώνοντας το σουρεαλιστικό τοπίο.


Για τ’ αυτοκίνητα πήγα, το ξέχασα…


Λοιπόν, παρά τη συνολική μιζέρια (απούσες όλες οι ευγενείς μάρκες: Ferrari, Porsche, Lamborghini κλπ), εμφανίστηκαν καμιά εικοσαριά καινούργια μοντέλα, τα πιο ενδιαφέροντα εκ των οποίων κατά τη γνώμη μου ήταν τα εξής:

Alfa Romeo Spider (όμορφη, αλλά πατάτα)
Opel GT (πιο άσχημο απ’ το Speedster, αλλά πολύ τολμηρό για Opel)
Mercedes GL (το άγριο θηρίο εξημερώθηκε)
Μercedes CL (και τρίτη όμορφη Merc τα τελευταία χρόνια, κάτι αλλάζει στη Στουτγκάρδη…)
Subaru Tribecca (βραβείο ασχημότερης φάτσας, σχεδιασμένη από Έλληνα)

Να πω ότι δεν θεωρώ καινούργια τα Opel Corsa, Clio Sport, Fiat Sedici, Golf TSI και πολλά άλλα, διότι τα βλέπω ήδη στους δρόμους.

Όμως το βραβείο μου πηγαίνει στο
Skoda Roomster, το οποίο ήταν πράγματι μια ευχάριστη έκπληξη.

Πρόκειται για ένα μίνι MPV με τολμηρή, funky εμφάνιση και έξυπνη σχεδίαση. Δείχνει να ξέφυγε κατά λάθος απ’ το σχεδιαστικό τμήμα της (μαμάς) VW.
Δεν νομίζω να πετύχει εμπορικά, αλλά θα χαίρομαι κάθε φορά που θα βλέπω ένα στο δρόμο.

Κατά τα άλλα, ουδέν νεώτερον από το αυτοκινητιστικό μέτωπο.




Ποτέ μου δεν κατάλαβα πώς γίνεται οι σχεδιαστές της Toyota να καταφέρνουν να σχεδιάζουν τόσο αδιάφορα αυτοκίνητα;
Την ίδια στιγμή που η Toyota είναι μακράν η πιο επιτυχημένη αυτοκινητοβιομηχανία και δεν ξέρει πώς να επενδύσει τα υπερ-κέρδη της!
Και πάνω που πάω να πιστέψω ότι κάτι παραπάνω ξέρουν αυτοί από μένα, αλλάζουν πουκάμισο και βγάζουν το Aygo, το νέο Yaris, ενώ έρχεται ανανεωμένο και επιτέλους ολίγον σέξυ, το νέο Corolla, που αλλάζει και όνομα, θα λέγεται
Auris.
Eίναι τρελοί αυτοί οι Ιάπωνες…



Αυτοί οι άτιμοι οι Ιάπωνες, φτιάχνουν τα καλύτερα (φτηνά και μεσαία) αυτοκίνητα στον κόσμο, αλλά όταν πάνε να τα κάνουνε σπορ, κάνουν διαγωνισμό ασχημόπαπου (εξαιρείται η Nissan): το τελευταίο έκτρωμά τους το πρωτότυπο Honda Civic Type R, θα γίνει το νέο φετίχ του Μπουρναζίου.

Αμ, αυτοί οι Ιταλοί; Πού είναι αυτοί οι κινητήρες που με έκαναν, μικρό παιδί, να τους αγαπήσω; Πού είναι τα ελαφριά Ιταλικά σπορ (Alfa Romeo Veloce, GTV, Fiat Coupe κλπ); Είναι δυνατόν οι Alfa Romeo να είναι τόσο βαριές κι αργές;
Για να δούμε αν το come back της Lancia θα ταράξει τα νερά.
Η Fiat πάντως δείχνει σημάδια βελτίωσης, μ’ εντυπωσίασε η ποιότητα κατασκευής του Grande Punto.

Οι Γάλλοι ψάχνονται, ακούγεται ολοένα και περισσότερο μια συνεργασία μεταξύ Renault και General Motors, ενώ η Αγγλική αυτοκινητοβιομηχανία αποτελεί εδώ και χρόνια ουσιαστικά παρελθόν.
Mini, Land Rover, Jaguar, Aston Martin, Bentley, Rolls Royce, TVR ανήκουν πλέον σε Γερμανούς, Αμερικάνους και Ρώσους (!)

Τη σημαία της Ευρώπης κρατάνε όρθια οι Γερμανοί (στα ακριβά), ενώ οι Κορεάτες κερδίζουν την πίτα στα φθηνά και διαβλέπουν κίνδυνο μόνο απ’ το γίγαντα που κοιμάται, την Κίνα.

Για την ώρα πάντως, μόνο οι Γερμανοί κι οι Κορεάτες αντέχουν την Γιαπωνέζικη σαρωτική επιδρομή, ενώ οι πάλαι ποτέ κραταιοί Αμερικάνοι βυθίζονται στο μαύρο σκοτάδι.




Σε εποχές προ-παγκοσμιοποίησης, οι Αμερικάνοι, πουλώντας αυτοκίνητα στη χώρα τους, έχτισαν τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο.

Τώρα, στο παγκόσμιο χωριό, αποδεικνύονται ολίγοι και δείχνουν να χάνουν το παιχνίδι.

Είναι απίστευτο πόσο λάθος δρόμο τραβάνε οι Αμερικάνοι στ’ αυτοκίνητα. Και βέβαια, το πληρώνουν ήδη ακριβά. Οι δυο γίγαντες της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, η General Motors και η Ford πνέουν τα λοίσθια, καταγράφοντας τεράστιες ζημιές δισεκατομμυρίων δολαρίων τα τελευταία πέντε χρόνια και μπορούν να ανακάμψουν με τίποτα. Τα σχέδια αναδιάρθρωσης των manager αποτυγχάνουν το ένα μετά το άλλο - τα πτυχία δεν φτάνουν για να αντέξεις σ’ αυτήν την απίστευτα απαιτητική αγορά…

Κι ας μην ξεχνάμε ότι η βιομηχανία των αυτοκινήτων είναι ένας πρωτοπόρος, ώριμος κλάδος που διδάσκει πολλά και άλλους κλάδους…

Επίσης, είναι ένας από τους στυλοβάτες της οικονομίας, άρα η διαφαινόμενη κατάρρευση των αμερικάνικων αυτοκινητοβιομηχανιών θα δημιουργήσει τσουνάμι κοινωνικών και οικονομικών αλλαγών στον παγκόσμιο χάρτη.



Σε μια εποχή που όλα τα αυτοκίνητα είναι καλά και μοιάζουν ολοένα και περισσότερο μεταξύ τους, φαίνεται δυσκολότερο από ποτέ να επιβιώσει ένας κατασκευαστής αυτοκινήτου.

Πριν 30 χρόνια υπήρχαν 40 γνωστές μάρκες αυτοκινήτου, σήμερα έχουν απομείνει καμιά 30αριά, οι οποίες όμως ανήκουν σε group, άρα το πραγματικό νούμερο είναι κάτι σαν 15 και κάποιοι λένε ότι τελικά όσες επιβιώσουν θα μετριόνται στα δάχτυλα του ενός χεριού!!!

Ελπίζω να διαψευσθούν.


Στις φωτογραφίες τρία νέα μοντέλα που ΔΕΝ είδαμε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Αθήνας. Και τα τρία έχουν το νούμερο 8 στο όνομά τους και αποδεικνύουν ότο εξακολουθούν να βγαίνουν όμορφα αυτοκίνητα: Alfa Romeo 8C Competizione, Audi R8 και BMW Z8.

Όλες οι φωτογραφίες από το Αγγλικό Car Magazine.


41 Comments:

  • At Νοεμβρίου 01, 2006 2:04 π.μ., Blogger Filomila said…

    Κάνω πρώτη comment!! Κάνω πρώτη comment!! (που 'σαι Aphro?!?!?)

    Καλό μήνα!

    "Πού πάνε τ'αυτοκίνητα"?????
    Αν πάνε εκεί που πάνε και οι ωραίοι μα όχι ματαιόδοξοι, έξυπνοι και όχι φλύαροι, ευγενικοί πλην δε-σηκώνω-πολλά, με χιούμορ και ποικίλων ειδών αναζητήσεις, ακομπλεξάριστοι, τρυφεροί, με αυτοπεποίθηση αλλά και not bragging, άντρες......τότε μάλλον θα πρέπει να αρχίσουμε να κυκλοφορούμε με ποδήλατα!! :)

    Just kidding ε??? Στη blogόσφαιρα, έστω και σου-real, κυκλοφορούν ακόμα κάποιοι ελευθέροι!! :)

    Εφίστω την προσοχή στις φατσούλες-emoticons για να τονίσω τον αθώο και χιουμοριστικό χαρακτήρα του comment, μη με πάρουν αδέσποτες ριπές έτσι μικρή στο άνθος μου και δεν προλάβω κι εγώ να "δω" από κοντά πού πάνε τελικά τα αυτοκίνητα!! :))

     
  • At Νοεμβρίου 01, 2006 3:25 π.μ., Blogger cyrus said…

    Φίλτατε Andy, οι "αποχές" και το πανηγυράκι στα ανταλλακτικά είναι οι βασικοί λόγοι που με έκαναν να μην πηγαίνω (εδώ και μερικά χρόνια) στις εκθέσεις και τα σαλόνια.

    Αυτό που συμβαίνει με την Toyota είναι πραγματικά εκπληκτικό -- βγάζουν ολοκαίνουργιο μοντέλο, και μέσα σε 1-2 χρόνια η εμφάνισή του είναι ήδη παρωχημένη και συντηρητική. Ούτε καν το (προηγούμενο) Yaris και η Celica δεν κατάφεραν να ξεφύγουν από τον κανόνα.

    Α, σύμφωνα με τους 4Τ, η προσέγγιση Renault/Nissan - GM ναυάγησε, και οι Γαλλοϊάπωνες πάνε κατά Ford μεριά...

     
  • At Νοεμβρίου 01, 2006 12:50 μ.μ., Blogger ioannisk said…

    Andy καλημέρα.
    Είχα ξεχάσει ότι υπάρχουν εκθέσεις αυτοκινήτου...

    Έτυχε να πάω 2 φόρες στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι και σε σωστή ηλικία (18 ετών η πρώτη, 20 η δεύτερη) αλλά και τις δύο βαρέθηκα αμέσως. Ειδικά την δεύτερη είχα πάει με ένα φίλο που ήταν πωρωμένος και ήθελε να βγάλει φωτογραφίες όλα τα πρωτότυπα, τον έπεισα να φύγουμε μετά από 1 ώρα.

    Για show ανταλλακτικών και για “φτιαγμένες” κούρσες, θα πήγαινα μόνο και μόνο για να δω από κοντά πόσο ελεεινοί είναι αυτοί που φτιάχνουν τις κούρσες τους. Ένα από τα πράγματα που με εξοργίζουν ποιο πολύ σε αυτή την ταπεινή ζωή είναι οι “φτιαγμένες” κούρσες.

    Μερικές παρατηρήσεις στο κείμενο
    - Η TVR είναι ακόμα Βρετανική, τουλάχιστον έτσι ξέρω. (But Caterham Rules!)
    - Θα διαφωνήσω για την Αμερικάνικη γιγάντωση προ-παγκοσμιοποίησης, η GM και η Ford έχουν θυγατρικές στην Δ. Ευρώπη εδώ και 50 χρόνια, Opel & Vauxhall, Ford Europe αντίστοιχα.
    - Και οι Γάλλοι τα πάνε μια χαρά κόντρα στους Γιαπωνέζους, άλλωστε η Nissan ανήκει στην Renault. Δεν είναι όλες οι Ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες που διαπρέπουν αλλά οι Toyota και η Honda, άλλωστε ο “ιαπωνικός μπαμπούλας” ήταν της μόδας στα eighties, στην εποχή μας η οικονομική “καταστροφή” θα έρθει από την Κίνα.
    - Οι Κορεάτες κυριαρχούν στην Ελλάδα στις ποιο πλούσιες χώρες της Ευρώπης δεν τα πάνε τόσο καλά.

    @Filomila
    Μα δεν έχω πάει πουθενά... Μιας και με περιγράφεις :)))

    @cyrusgeo
    Ναι η συνεργασία Renault με GM ναυάγησε, ευτυχώς για την Renault.

     
  • At Νοεμβρίου 01, 2006 8:58 μ.μ., Blogger Yosemite Sam said…

    Ωραία όλα αυτά τα σχήματα που μας δείχνεις andy αλλά προσωπικά έχω βαρεθεί όλο αυτό το σκηνικό με τα σουπερ αυτοκίνητα και τα πολλά άλογα.

    Απο όταν ανακάλυψα τα αυτοκίνητα έχω βαρεθεί να διαβάζω για πρόσφυση,κρατήματα,υποστροφές, υπερστροφές και ποιό κάνει ποιο γρήγορα το γύρο στην πίστα.

    Τρίχες κατσαρές.Σήμερα δεν ζούμε στην ανέμελη δεκαετία του 60 και του 70.Ο πλανήτης αντιμετωπίζει εκρηκτικά οικολογικά προβλήματα και αυτό που περιμένω απο τις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι να μας απαλλάξουν επιτέλους απο τον κινητήρα εσωτερικής καύσης που τον τρώμε στη μάπα 100 χρόνια.

    Δυστυχώς η βιομηχανία αυτοκινήτου περιορίστηκε τις τελευταίες δεκαετίες στα τεχνολογικά θαύματα των.. ηλεκτρικών παραθύρων και των αερόσακων.

    Είναι λοιπόν ελπιδοφόρο ότι εταιρίες σαν την Toyota πρωτοπορούν στα υβριδικά αυτοκίνητα και ήδη το camry εισπράττει πολύ καλές κριτικές συνεχίζοντας την παράδοση του prius, ενός αυτοκινήτου που περιόρισε δραματικά τις εκπομπές ρύπων, κατέβασε την πραγματική κατανάλωση κάτω απο τα 5 λίτρα/100 km και στην ελλάδα φυσικά κατέληξε στα αζήτητα.Και μια και ό λόγος για το camry να σημειώσω ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πέρα απο την ηλεκτροκινητήρα βρίθει τεχνολογίας κουβαλώντας στον standard εξοπλισμό του απο gps navigation μεχρι ιονιστή καμπίνας και όλα αυτά με 26.000 δολλάρια.

    Σαν διαφήμιση της toyota ακούγεται όλο αυτό αλλά σας διαβεβαιώ δεν έχω καμμία σχέση.Θέλω απλά να δείξω την κατεύθυνση που σαν καταναλωτές οφείλουμε να ακολουθήσουμε τα επόμενα χρόνια.Περισσότερα για το camry μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

     
  • At Νοεμβρίου 01, 2006 10:27 μ.μ., Blogger Yosemite Sam said…

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • At Νοεμβρίου 01, 2006 10:30 μ.μ., Blogger Yosemite Sam said…

    πεφτει πολυ εσχατολογια, υπερβολη, τερατολογια..

    Harry η υπερθέρμανση του πλανήτη είναι μαϊμού;

     
  • At Νοεμβρίου 01, 2006 11:31 μ.μ., Blogger Yosemite Sam said…

    Harry αφού το αντικείμενο το κατέχεις καλύτερα απο τους περιβαλλοντολόγους παραιτούμαι.

     
  • At Νοεμβρίου 02, 2006 2:12 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    Παιδιά, σόρυ για την εξαφάνιση, αλλά μετακόμισα και στο καινούργιο σπίτι δεν έχω ακόμα τηλέφωνο, άρα και internet και μάλλον θα πάρει κάποιες μέρες, οπότε θα εμφανίζομαι αραιά και που.


    @dear filomila,
    ε, αυτό, δεν το περίμενα ποτέ, να κάνει σεφτέ γυναίκα στο πιο αντρικό μου ποστ!

    Προσπαθούσα να καταλάβω για ποιον μιλάς, αλλά ο ioannisk μου έλυσε την απορία!

    Καλό μήνα και σε σένα!

     
  • At Νοεμβρίου 02, 2006 2:13 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    @Φίλτατε cyrusgeo,

    Και για μένα μάλλον ήταν η τελευταία έκθεση. Αν και, τώρα που το σκέφτομαι, μάλλον ψήνομαι για την Executive Cars που είναι σε λίγες μέρες…

    Προφανώς, η επιτυχία της Toyota έχει να κάνει κυρίως με την αξιοπιστία, αλλά είναι πράγματι απορίας άξιο πόσο κακές είναι οι σχεδιαστικές του επιλογές.

    Για το merging Renault με τους Αμερικάνους έχετε δίκιο, έμεινα πίσω στις εξελίξεις.


    @Aγαπητέ ioannisk,
    Οι «φτιαγμένοι» είναι αστείοι για να το πω επιεικώς…
    Πρέπει να πω ότι τόσο φορτωμένα από άχρηστα, ακαλαίσθητα και επικίνδυνα αξεσουάρ μόνο στην Τουρκία και στην Ελλάδα έχω δει – πουθενά αλλού.

    Για τις παρατηρήσεις σου.

    -Η TVR πουλήθηκε σε γνωστό Ρώσο μεγιστάνα, δεν θυμάμαι το όνομά του, πριν λίγους μήνες και διοικείται πλεόν από τον γιο του…
    -Για τους Αμερικάνους έχεις δίκιο, δεν το διατύπωσα σωστά, χωρίς νομίχω να αλλάζει η ουσία αυτού που θέλω να πω. Έχεις δίκιο, παλιά οι Αμερικάνοι πουλούσαν και εκτός ΗΠΑ (κυρίως με τη μέθοδο των εξαγορών ή προσπαθώντας να αντιγράψουν τα Ευρωπαϊκά, πάντως όχι με τα κλασικά «δικά τους» αυτοκίνητα). Επίσης, μιλάμε για εποχές πολύ ευκολότερες απ’ τη σημερινή, τρελά ποσοστά ανάπτυξης και «φαϊ» για όλους – τότε πουλούσαν και οι Άγγλοι και οι Ιταλοί και όλοι.
    -Οι Γάλλοι πήγαιναν καλά μέχρι πριν 2-3 χρόνια, αλλά τώρα βρίσκονται σε κάμψη. Η Renault αυτή τη στιγμή κερδίζει περισσότερα χρήματα από τη Nissan παρά από τη Renault! Oι αναλυτές λένε πως και η PSA και η Renault χρειάζεται να συνεργαστούν για να επιβιώσουν.
    - Οι Ιάπωνες πηγαίνουν σχεδόν όλοι καλά, για κανέναν από τους βασικούς δεν υπάρχει ανάγκη merge αυτή τη στιγμή. Η Ηonda πηγαίνει καλύτερα και η Toyota σπάει ρεκόρ.
    - Οι Κορεάτες στη Δύση δεν έχουν τα μερίδια αγοράς που έχουν στην Ελλάδα, αλλά καταγράφουν τα μεγαλύτερα ποσοστά ανάπτυξης. Η Ηyundai, αφού ξεπέρασε τα σκάνδαλα διαφθοράς, βελτιώνεται ραγδαία σε όλα τα επίπεδα.

     
  • At Νοεμβρίου 02, 2006 2:14 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    @yosemite sam

    Σε καταλαβαίνω που έχεις βαρεθεί τα εξωτικά σπορ και το κυνήγι του δευτερόλεπτου – έτσι είναι και όλος ο περίγυρός μου. Πάει η εποχή της ταχύτητας, είναι πλέον passé. Το ξέρω αυτό, γι’ αυτό έβαλα και αυτές τις φωτό, για να είμαι εκτός μόδας και κλίματος.
    Προτιμώ να «παίξω» τον τελευταίο ρομαντικό της σπορ οδηγικής ποίησης.

    Για τα οικολογικό θέμα, θα συμφωνήσω με το harry, δεν θα χαρακτήριζα τα προβλήματα εκρηκτικά.
    Η τρύπα του Όζοντος και οι συνέπειές της είναι σοβαρό θέμα και πρέπει να παρθούν μέτρα αλλά τα υπόλοιπα τα παλεύουμε.

    Θα συμφωνήσω όμως μαζί σου ότι το μέλλον ανήκει στο οικολογικό αυτοκίνητο και καλά κάνει – δεν χρειάζεται να φτάσουμε στο χείλος του γκρεμού, ούτε να φτάσει η τιμή του μπρεντ $1.000 για να φτιάξουμε οικολογικά αυτοκίνητα.

    Μην κατηγορείς την αυτοκινητοβιομηχανία που ασχολείται με τους αερόσακους και τους υαλοκαθαριστήρες – κι αυτά σημαντικά είναι. Οδηγείστε ένα αυτοκίνητο early ‘70s και θα σοκαριστείτε από τη διαφορά του με ένα σημερινό.

    Όσο για την έρευνα για υβριδικά ή εναλλακτικά αυτοκίνητα πρέπει να σκεφθείς ότι είναι κάτι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ κοστοβόρο και οι περισσότεροι ΔΕΝ μπορούν να το σηκώσουν.

    Πρόκειται για επένδυση εντάσεως κεφαλαίου, που σημαίνει «βάζω ΠΑΡΑ πολλά τώρα, μήπως και τα πάρω μεθαύριο, ρισκάροντας την ύπαρξή μου».

    Γι’ αυτό και αξίζουν χίλια μπράβο στην Toyota.

    Kαι βέβαια, παρότι τα υβριδικά Toyota και Lexus είναι πολύ ακριβά σε σχέση με τα αντίστοιχα κανονικά, ο harry έχει δίκιο, η Toyota μπαίνει ακόμα μέσα για κάθε υβριδικό αυτοκίνητο που πουλάει.

    Υπολογίζει να κάνει breakeven, πολύ νωρίτερα απ’ ό,τι έλεγε το πλάνο τους, δηλαδή το… 2.010!


    @harrygreco,
    Οι καλύτεροί μου φίλοι είναι αμερικάνοι, οπότε δεν τίθεται θέμα.
    Με τα αυτοκίνητα όμως νομίζω ότι τα έχουν κάνει θάλασσα.
    Θυμάσαι τι αριστουργήματα έβγαζαν 30-40 χρόνια πριν;
    Πούντα σήμερα;

    Το αυτοκίνητο 5+ είναι πρακτικά άχρηστο στη στριμωγμένη Ευρώπη και οπουδήποτε αλλού εκτός από ΗΠΑ και Αυστραλία.

    Εκτός του ότι είναι ανορθολογικό: είναι δυνατόν να κινείται ο κάθε ανθρωπάκος με
    δίτονο, πεντάμετρο, ενεργοβόρο τέρας;

    Θα δεχθώ ότι το 5+ έχει τη χάρη του.
    Έχω μπει σε ‘60ς Cadillac και ομολογώ ότι αισθάνθηκα μαχαραγιάς, σαν να κινούμουν σε (αργό) ιπτάμενο χαλί.

    Με εξιτάρουν όμως πολύ περισσότερο οι σύγχρονες λύσεις για ανεύρεση χώρου, στρίμωγμα των πάντων σε 4 μέτρα.

    Και τα super mini δεν είναι κακή ιδέα για τις μεγαλουπόλεις.

    Για driver’s car τα πράγματα είναι απλά: οτιδήποτε έξω από 4,30-4,70 δεν μπορεί να είναι real sport car.

    O λεβιές στο τιμόνι δεν θα ξανάρθει ποτέ (μόνο ως ημι-αυτόματο), έρχεται όμως μόδα με το λεβιέ ψηλά, όπως στο Honda Civic ή στην Carrera GT.
    Έχεις point εδώ, το παραδέχομαι…

    Περί «οικοχονδρίας», θα συμφωνήσω μαζί σου, αλλά γιατί τα λες στον yosemite sam? Δεν είδα πουθενά στα λεγόμενά του μάχη εναντίον του καπιταλισμού κλπ.

     
  • At Νοεμβρίου 06, 2006 3:24 μ.μ., Blogger An-Lu said…

    Αχχχχχ!!!!
    Alfa και ξερό ψωμί!

     
  • At Νοεμβρίου 06, 2006 11:00 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    Δεν έχω τηλέφωνο και internet ακόμα στο καινούργιο σπίτι, οπότε... morto o blogger.

    Συνδέομαι με vodafone mobile με χίλια δυο προβλήματα (τους σιχτιρίχω 10 φορές την ημέρα).

    Ενώ έχω καλό σήμα, 9 στις 10 φορές δεν κατεβαίνουν ούτε email, ούτε σελίδες blogger με σχόλια.

    Οπότε bloggo-αποτοξίνωση μέχρι νεωτέρας.


    Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς.

     
  • At Νοεμβρίου 07, 2006 8:08 π.μ., Blogger mariospi said…

    Τα αυτοκίνητα κατεβαίνουν και στα Νότια, ε;

     
  • At Νοεμβρίου 07, 2006 12:06 μ.μ., Blogger Dormammu said…

    Competizione και Brera (επικουρικά)το όνειρο, BMW όμως λόγω ρεαλισμού και ....οικογένειας :(

     
  • At Νοεμβρίου 08, 2006 8:28 μ.μ., Blogger Eleni63 said…

    Ωραίες οι φωτογραφίες και οι σκέψεις μας βρίσκουν μαζύ.
    Είναι όμως έξοχα τα άτιμα.

     
  • At Νοεμβρίου 09, 2006 12:46 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    Μάριε,
    ο οδηγός μετακομίζει, άρα το αυτοκίνητο εκτελεί χρέη φορτηγού.

    dormammu,
    συμφωνώ!

    paragrafos,
    σταθερά ακούραστη!
    Τις καλύτερες ευχές μας.

    eleni63,
    ας βολευτούμε με το δικαίωμα στο όνειρο.


    Μιας και το blogging δεν με πάει, πήγα στην Executive Cars.

    Μικρή, αλλά περιεκτική.

    Δεν είχε το Pagani, όπως υπόσχετο, αλλά είχε και τις 3 Ferrari (είδα για πρώτη φορά την 599 και προσπαθώ να συνέλθω...)
    όλες τις Lamborghini,
    την ολοκαίνουργια Lotus Europa,
    τις 2 Maserati,
    Μ6 cabrio, M5, M coupe,
    Corvette και Viper,
    αλλά και Bentley!
    (εξαιρετική η Continental).

    Porsche δεν υπήρχαν μέσα, ήταν σε παράταξη απ' έξω,
    καθόλου τυχαίο...

    Στο parking ήταν και μια κίτρινη Ferrari 430 με πινακίδες τρία γράμματα και νούμερο 4300!

    Aν έχεις λεφτά, όλα γίνονται...

     
  • At Νοεμβρίου 09, 2006 11:44 μ.μ., Blogger giant13 said…

    Andy καλή διαμονή στο νέο σπίτι.
    Προσωπικά μου αρέσει να γυροφέρνω στις εκθέσεις αυτοκινήτων,γιατί παρακολουθώ και τις αντιδράσεις των επισκεπτων,άλλοι θαυμάζουν τα έργα τέχνης, άλλοι πικρόχολοι τα ειρωνεύονται και πολλά άλλα διάφορα. Τώρα σου άρεσε το νέο ταμπλό της νέας 3 κουπέ; Στο site της BMW, το αναφέρουν σαν ίσιο γιά εναρμόνιση με τις υπόλοιπες γραμμές, αλλά εγώ το βλέπω σαν ανάποδο τόξο, λες και ο συνοδηγός το κλώτσησε προς τα μπρός και έφυγε από την θέση του.

     
  • At Νοεμβρίου 09, 2006 11:51 μ.μ., Blogger Alexandra said…

    ξεκινάει η executive cars, έχοντας πάει στο παρελθόν, είναι ενδιαφέρουσα.

     
  • At Νοεμβρίου 10, 2006 1:29 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    giant13,

    ευχαριστώ για ευχές.

    Τα σχόλια που ακούει κανείς στις εκθέσεις αυτοκινήτου είναι όλα τα λεφτά.
    Καταλαβαίνει κανείς γιατί οι petrolhead έχουν κακή φήμη.

    Το ταμπλό της BMW με προβλημάτισε, στην αρχή μου κακοφάνηκε, μετά μου καλάρεσε.
    Νομίζω ότι θέλει το χρόνο του.

    Η αλήθεια είναι ότι το εσωτερικό της BMW νομίζω ότι έχει μείνει πίσω.
    Είναι βέβαια κλασικό και minimal, αλλά θα μπορούσε να είναι καλύτερο, τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα.

    Προτιμώ εσωτερικό group VW ή ακόμα και των νέων Mercedes.


    alexandra,
    δεν πρόσεξες το προηγούμενο σχόλιό μου, πήγα ήδη και σου προτείνω να ξαναπάς!


    harrygreco,
    Μην αγχώνεσαι, δεν παρεξηγούμε εδώ μέσα.

    Για τα ξεκουτίβια που ρωτάς, αυτά που θα περίμενε κανείς να είναι ξεκλείδωτα, είναι.
    Είναι κλειδωμένα αυτά που δεν γίνεται κι αλλιώς (Ferrari, Lamborghini, Maserati, Lotus, Corvette, Viper).

    Θα απολαύσεις όμως το εσωτερικό των Audi, VW, Nissan, BMW, Honda, Land Rover, Volvo, Jeep και κυρίως… της Bentley.

    Αναμένω ρεπόρτ.

     
  • At Νοεμβρίου 10, 2006 2:11 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    Μαζερατι,Λοτους,Κορβεττα θα έπρεπε να είναι ανοιχτά, όντως.

    Η εξήγηση είναι ότι τα δύο πρώτα είναι σε χέρια (ταλαίπωρου) ιδιώτη και όχι big mama κα η Κορβέττα είναι Ferrari wannabe.

    Περιμένω ραπόρτο αύριο.

     
  • At Νοεμβρίου 10, 2006 9:32 μ.μ., Blogger paragrafos said…

    Ελπίζω φίλε Αντυ, η μετακόμιση και οι συνδέσεις να βρήκαν τη σειρά τους.

    Εστω και αργοπορημένα ξεκίνησα σιγά-σιγά να μιλήσω για μια παλιά οφειλή σε όλους όσοι εκείνη τη μέρα βρέθηκαν δίπλα μας:

    Θα θέλαμε να ξέρεις πώς όσα χρόνια κι αν περάσουν η οικογένειά μου κι εγώ δεν θα ξεχάσουμε ποτέ τη συμπαράσταση εκείνης της ημέρας !

    Με αγάπη και ευγνωμοσύνη

    Α + Κ + Μ-Φ

     
  • At Νοεμβρίου 10, 2006 11:15 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    Aγαπημένη paragrafos,

    δεν παίζεσαι!
    Όπως λέει κι ο harry κοιτάμε μπροστά...


    Αγαπητοί Α + Κ + Μ-Φ,

    σας σκεφτόμαστε πάλι τώρα που περνάει σιγά, σιγά η καταιγίδα της μετακόμισης.

    Όταν αποκτήσουμε και DSL ξανά, θα ξαναρχίσουμε τις επισκέψεις μας στο φιλόξενο μπλογκοσπιτικό σας.

    Με αγάπη,

    L + G + Δ + Ν

     
  • At Νοεμβρίου 10, 2006 11:21 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    @harrygreco,

    Εκθεσοκριτικη superb, στείλε δείγμα σε 4Τ, evo, car για μόνιμη στήλη.

    Για το εισιτήριο δεν γνώριζα, πήγα με πρόσκληση.

    Για γκλαμουροκωσταινα συμφωνούμε.

    Βλέπω ότι όλο με 4κούνητα ασχολείσαι, πρέπει να φωνάξουμε την άφρο που είναι ειδική.

    Βλέπω επίσης κόλλημα με χώρο, πόσο ύψος έχεις;

    Ξέρω ότι το ικύοπμιστ είναι βασικό κριτήριο για σένα, αλλά και 5 m ρε παιδάκι μου!

    Εδώ είναι Ευρώπα, έχει καλντερίμια, σοκάκια, δεν είμαστε για Αμερικανιές.

    Για να μη μιλήσω για οδηγική απόλαυση γιατί θα με πείτε γραφικό.

    Τι εννοείς μάπα η BMW, Audi κλπ - με τί κριτήριο;

     
  • At Νοεμβρίου 10, 2006 11:45 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    Mου ρίχνεις 2cm, αλλά έκανα λάθος ερώτηση: πόσο συχνά φιλοξενείς στα πίσω καθίσματα ανθρώπους με 1.80+?

    Εγώ ποτέ.
    Άρα, κριτήριο χώρου δεν με αφορά (τουλάχιστον μέχρι να μεγαλώσουν τα παιδιά, αν και τότε θα πάρουν δικά τους του-του).

    Έχω οδηγήσει και οδηγώ συχνά 4,8m, σπάζομαι απίστευτα.

    Στο parking του σπιτιού,
    σε parking στο δρόμο,
    δεν χωράει στο μήκος,
    δεν ανοίγουν οι πόρτες - βρίσκουν στο διπλανό στα δημόσια parking, για να φτάσω στο πατρικό δεν πηγαίνω από τον κανονικό δρόμο, γιατί βρίσκουν οι καθρέφτες στα παρκαρισμένα,
    στρίβεις με την ψυχή στο στόμα στο Παγκράτι, στα Πατήσια, στην Κυψέλη, αδύνατον να οδηγήσεις σβέλτα σε δρόμο εκτός Αττικής Οδού,
    δεν το συζητώ δηλαδή.
    Άσε για κατανάλωση.

    Επειδή κινούμαι αρκετές ώρες μόνος, μου φαίνεται και αστείο να με κουβαλάει ένα τανκ 2 τόνων.

    Less is more!

    Για φορτηγά θα είχες δίκιο, αν δεν είχαν γρατζουνιά - έχεις δει ελληνικό φορτηγό μετά από 3 μήνες κυκλοφορίας;


    Αν σε σοκάρουν τα 275 της Bentley τί σου λένε τα 1,5 της Bugatti Veyron?...

     
  • At Νοεμβρίου 12, 2006 8:05 μ.μ., Blogger Αρχαίος said…

    Κάποτε τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα οι Ιταλοί είχαν εμφάνιση και κρατήματα, οι Γερμανοί ποιότητα, και στιβαρότητα οχημάτων και οι Ιάπωνες απλά δεν χάλαγαν. Τώρα η Ιταλία δείχνει να ψάχνεται τα αμα΄ξώματα δεν έχουν την πρώτη φαντασία τους και συνήθως μόνο ένα τμήμα τους είναι όμορφο και εντυπωσιακό, συνήθως η εμπρός όψη, το πίσω μέρος και το πλαϊνό χάλια. Οι γερμανοί έχουν βελτιωθεί πολύ μέχρι και η συντηριτική Mercendes έχει ορισμένα πολύ όμορφα οχήματα. Συγκρίνεται την Alfa της φωτογραφίας με το Audi για να καταλάβεται τι εννοώ. Η Ιάπωνες είναι "μυστήριο" φρούτο μπορεί να βγάλουν όμορφα αμαξώματα (όπως η δέυτερη γενιά Celica) και σε 3 χρόνια να το αλλάξουν!. Το παλιό Yaris είναι όμορφο το νέο είναι σα nα το έχουν φουσκώσει με αέρα. Το ίδιο βλέπω πάνε να κάνουν και στην Corola). To RAV όμως έιναι καλό.
    Ο Harry ονειρεύεται αμάξια 5+ μέτρων στην Αθήνα, έχω ένα με 4,5+ μήκος και κάθε φορά βλαστημάω την Fiat και τους λοιπούς Ιάπωνες + Κορεάτες που δεν αντιγράφουν το Smart. Στην πράξη το χρειάζομαι μόνο για τα ταξίδια που είναι πολύ καλό, το 95% του χρόνου του έχει μόνο έναν επιβάτη χωρ΄ςι φυσικά αποσκευές. Στο κέντρο έχω να πάω με αυτό πάνω απο 5 χρόνια. Για τα Αμερικάνικα αμάξια έχω δική μου άποψη γιατί είχα νοικιάσει ένα μεσαίου επιπέδου (με 3.000 CC)για 5 εμδομάδες. Το αμάξι ήταν σακαράκα απο την άρχή (είχε μόλις 15.000 Km) καμμιά αίσθηση του δρόμου, έπλεε, και απο ποιότητα κατασκευής μηδέν. Το μόνο καλό που είχε ήταν ο κλιματισμός που είχε και δούλεψε πολύ καλά στις ερήμους τις Καλιφόρνιας -Νεβάδας.
    Γενικά πάντως τα ντόπια αμάξια τους καθώς και τα γιαπωνέζικα είναι πολύ φτηνα. Τα καλά γερμανικά είχαν τιμές ευρώπης. Πάντως αν εχεις μια Mercedes στις ΗΠΑ κάνεις πιο πολύ εντύπωση παρά αν την έχεις στην Αθήνα!!!.

     
  • At Νοεμβρίου 12, 2006 8:06 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    Eίμασταν παρέα με άλλο blogger, οπότε νέκρα και στα δύο blog.

    Σε λίγο περιμένω άλλο φίλο που δεν είναι blogger, αλλά είναι σκαφατίερ...

    Πήγε κι αυτός στην σκαφέκθεση, οπότε θα έχω και δεύτερη ανταπόκριση.

    Εγώ ανήκω στην κατηγορία που λέει ότι το καλύτερο σκάφος είναι του φίλου σου.

    Υποβρύχιο έλκηθρο Porsche;;;

    Ganzo!!! που λέμε και στα Ιταλικά.

     
  • At Νοεμβρίου 12, 2006 8:11 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    @αρχαίος,
    δίκιο έχεις σε όλα και παρότι δεν έχω πάει στην Αμερική, αισθάνομαι ότι έχεις δίκιο και για τις εμπειρίες εκεί.

    Για τους Ιταλούς στεναχωριέμαι πολύ, μιας και είναι για μένα 2η πατρίδα.

    Οι Ιταλοί είχαν κάποτε καταπληκτικά μικρά αυτοκίνητα (και όμορφα και απολαυστικά στην οδήγηση) - το μόνο που τους έλειπε ήταν η αξιοπιστία.

    Αντί να δουλέψουν και να βελτιωθούν, έχασαν και τα σημεία που ήταν δυνατοί.

    Κι αν κάποιος πει ότι κάποια σχέδια τους σήμερα είναι καλά, σαν αυτοκίνητα είναι ψόφια, με κακό κράτημα και κακή αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης.

    Τί κρίμα...

     
  • At Νοεμβρίου 13, 2006 4:35 π.μ., Blogger Aphrodite said…

    Hey!

    I heard someone calling me!

    Τι? Για 4-κούνητα? Τι θέτε να σας πω? Εδώ, ό,τι θέλουν τα παιδιά...

    Οτι είναι μαούνες ιδανικές για όταν δεν έχεις ακόμη γκαρσονιέρα και θες να ε, χμ, συσφίξεις τις σχέσεις σου με τον άλλον? Ναι, φυσικά, σε Autobianchi δεεεεεε... Το είπε και ο Τουρνάς πολύ πριν.

    Το ότι τώρα πλέον βεβαίως-βεβαίως, έχουμε πήξει στο ακριβό μαουνικό οδηγηθέν από το απαύγασμα της κλωσσαρίας? Ε, να το πούμε κι αυτό... Κι ότι πρέπει να διαλέγεις διαδρομή διότι αλλιώς ξυρίζεις καθρέφτες στην καλύτερη...

    Αλλά έτσι που πήξαμε στο 4κούνητο, σε φάση στούκας, οι πιθανότητες να σε πατήσει θηρίο είναι αυξημενες, οπότε καλύτερα να οχυρωθείς κι εσύ πίσω από ψηλές λαμαρίνες...

    Βέβαια αν είσαι γκαντεμόσαυρος, μπορεί ένα 106-αράκι να σου αναποδογυρίσει το θηρίο, και να μην ανοίξουν και οι αερόσακοί του, οπότε να τραβάς τα μαλλιά σου! (το έχω δει, pajero τ'ανάσκελα από yaris!).

    Εν πάσει περιπτώσει, αισθητήρες παρκαρίσματος και ξερό ψωμί. Σώζουν χρόνια απ΄τη ζωή σας. Και καλό συνεργείο. Κι όχι οξυγονοκολλήσεις και σελοτέηπ όσο είστε στην εγγύηση. Επειμείνετε μέχρι να σας πετάξουν έξω. Βγάλτε τους το λάδι. Αυτιστικά και με μονομανία. Σας το οφείλουν!

    Τώρα τις φωτος ρε αντυ χρυσέ μου τι τις έβαλες μόστρα εκεί πέρα, αφού το ξέρεις το πρόβλημά μου... Εδώ πρώτη σειρά ντεφιλέ του Alexander (Mc Queen ντε!) κι άμα μου κουνήσεις μπρελόκ σκατόγκαζου κάτω από τη μύτη, έχω αφήσει το τσαντάκι με τα freebies στην καρέκλα κι έχω πεταχτεί με τη μία να δω το κουκλί...

    (και το έχω ξαναγράψει, το thrill της Μ5, που από typo στην είχα πει Μ7 κάποτε, ευχαρίστως το ξαναζώ - any time, any place. Μέχρι αγελαδοκακουλοκαίουσας μηχανής concept car οδηγάω μπας και το ξανανιώσω...)

    Το μόνο - ρε παιδιά, πώς διάτανο χωράς κομψά σε ερπετό με την τακούνα? Τέτοιο ασφαλτογλύφτικο αμάξι δείξτε μου, να ισιώσω επιτέλους... μη μείνω με την απορία!

    Α, και ΤΟ γέλιο - ταρίφας με οθονίτσα, πληκτρολόγηση για διαδρομή Συγγρού-Σύνταγμα!!! Η απόλαυση ήταν να τον βάζω να μου το εξηγεί και να τον κοιτάζω με λατρευτικά μπλινκ-μπλινκ ματάκια, "α, και τώρα αυτό έχει και ίντερνετ? στέλνεις και η-μαίηλ? το κινητό? τα συνδέεις όλα μαζί? "!!!

    ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!!!!

     
  • At Νοεμβρίου 13, 2006 4:39 π.μ., Blogger Aphrodite said…

    ΥΓ- στις εκθέσεις αυτ/των με πετάνε έξω. Θέλω να μπω σε όλα και να τα πάρω να φύγουμε... Ακόμη και σε ανακαινισμένου ντηζάιν μπουρούχες, λατρεύω την καινουργίλα και το κηρωμένο φινίρισμα, μου μιλάνε ρε παιδί μου... ("φυγέτε κυρία μου", "κάτω τα κουλάδια" κτλ). Η τελευταία έκθεση που πήγα βέβαια πριν 6 χρόνια ήταν μια καφρίλα και μισή, προχειράντζα του κερατά και 5 αυτοκίνητα με 500 νοματαίους να ειδημονίζουν επί παντός μοντέλου... άσε!
    :)

     
  • At Νοεμβρίου 13, 2006 11:31 π.μ., Blogger giant13 said…

    Καλημέρα, καλή βδομάδα
    Από προσωπικά γούστα, διαχρονικά, Αλφα veloce, όταν βλέπω κάποια, ακόμη στέκομαι και την χαζεύω, VW σιρόκο, το πρώτο του 1976, Lancia betta coupe την οποία δεν πήρα εξ'αιτίας των σχολίων του Καββαθά στούς 4Τ προτιμώντας μια BMW 316, την οποία φυσικά αργότερα και σιγά σιγά τροποποίησα εμφανισιακά και μηχανικά πού κόστισε σαν να αγόρασα ακόμη μία μισή.Την αποχωρίστηκα το 2003,(πώληση προς 2000ε),λόγω έλλειψης χώρου φύλαξης, αγοράζοντας μιά 316Ci,σπόρ έκδοση, μπάκετ, 17αρες ζάντες, ξένον, η οποία χρήζει μεταμόσχευση μηχανής με μιά 6κύλινδρη 170 HP τουλάχιστον. Andy ποιά είναι η δική σου γνώμη; Ακούω συμβουλές και προτάσεις.

     
  • At Νοεμβρίου 13, 2006 7:33 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    @harrygreco,
    O φίλος επιβεβαίωσε το ρεπορτάζ σου για Porsche design υποβρύχιο έλκηθρο, πολύ space μου είπε.

    Κατά τα άλλα, κόλλησε στην Princess όπου ζαχάρωσε το καινούριο τους 42άρι.

    Μην έχεις καϋμούς, όταν είμασταν μικροί εμείς παίζαμε κρυφτό και κυνηγητό, οι σημερινοί bungie jumping, extreme sports και PSP.
    Πού να δεις οι αυριανοί με τι θα παίζουν...
    Δεν έχει τελειωμό.


    Dear aphro,

    κάθε σχόλιο που πέφτει στο μπλογκόσπιτό μου είναι ευχάριστο, αλλά τα δικά σου επί δύο.

    Αυτήν την εποχή ειδικά, επί 4.....

    Παρατηρώ ότι κι εσύ όπως κι ο harry ψάχνετε για ιδιότητες τροχόσπιτου στο κάρο σας.

    Ως φιλοΜαναρική υποθέτω ότι γνωρίζεις "το Κουμπί της".

    Ωρες, ώρες σκέφτομαι ότι το δικό σου είναι κάπου πεταμένο, κολλημένο στο maximum...

    BTW τo ασφαλτογλύφτικό μου (copyright by aphro) έγινε πιο γλυφτικό, με lifting στη μάσκα.

    Α, ναι, καινουργίλα rulez, U R right, my dear.


    @giant13,
    καλημέρα, καλησπέρα, καλέ μου φίλε.

    Κι εγώ τις ζηλεύω τις Veloce, στο γκαράζ των ονείρων μου παρκάρει και μια Veloce...

    Καταρχήν, ο Καββαθάς μάλλον καλά έκανε που σε οδήγησε στην BMW.


    Για την τωρινή σου 316Ci, η γνώμη μου είναι να κάνεις αυτό που ΕΣΥ θέλεις.

    Αν σ' αρέσει η ιδέα της βελτίωσης, τότε προχώρα.

    Αν αντέχει το πορτοφόλι, βάλτης δυνατότερο μοτέρ, τα 170 είναι λίγα για το συγκεκριμένο (αντέχει μέχρι και 343 άλογα!)

    Αν ρωτάς τη γνώμη μου, δεν είμαι υπέρ των μετατροπών.

    Όταν το πορτοφόλι δεν αντέχει καινούργιο, τότε είμαι υπέρ του (ελαφρώς) μεταχειρισμένου.

    Ένα αυτοκίνητο 2-3 ετών, κοστίζει 30-40% λιγότερο από το καινούργιο και είναι σαν καινούργιο.

    Το πας και σε κάποιον δικό σου μηχανικό να το ελέγξει και καθάρισες.

    Βέβαια, όπως λέει και η άφρο, η καινουργίλα είναι όλα τα λεφτά.

    Πάντως, το αυτοκίνητο που οδηγώ τώρα, το αγόρασα μεταχειρισμένο, 3ετίας και ακόμα μυρίζει καινουργίλα!

     
  • At Νοεμβρίου 15, 2006 6:12 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    Πω, πω, έσκισες - μινιατούρα ολκής!

    Βέβαια και το προηγούμενο λέει, απ' ό,τι είδα δεν κρατήθηκες, το 'ριξες.

     
  • At Νοεμβρίου 16, 2006 12:38 π.μ., Blogger paragrafos said…

    Αν και από αυτοκίνητα είμαι άσχετη, παρακολούθησα τη συζήτηση με ενδιαφέρον!

    Τελικά ο κύριος Χάρρυ έχει όντως χάρη, φτάνει νάναι στις καλές του!!!

    πολλά φιλιά σε όλους

    Α.

     
  • At Νοεμβρίου 16, 2006 8:37 π.μ., Blogger Aphrodite said…

    He he he....

    @αντυ,
    "Ως φιλοΜαναρική υποθέτω ότι γνωρίζεις "το Κουμπί της".
    Ωρες, ώρες σκέφτομαι ότι το δικό σου είναι κάπου πεταμένο, κολλημένο στο maximum..."

    ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΕΞΙΣΤΙΚΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΓΙΑ ΞΑΝΘΙΕΣ, ΜΗ ΜΟΥ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΤΩΡΑ ΤΑ ΝΙΑΝΙΑΝΙΑ, ΑΜΑ ΔΕ ΘΕΛΕΤΕ ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ.

    -Πού βρίσκεται η κλ... εμ, το κουμπί μιας ξανθειάς?
    -Στο λεβιέ των ταχυτήτων, δεξιά.
    :)

    ΤΕΛΟΣ ΑΝΕΚΔΟΤΟΥ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ.

    "BTW τo ασφαλτογλύφτικό μου (copyright by aphro) έγινε πιο γλυφτικό, με lifting στη μάσκα."

    Τι έβαλες στο ερπετό, φολιδωτό spoiler με διχαλωτή γλώσσα?

    ("Α! Καλώς τη μύγα, έεεελα smart-άκιιιι, come to daddy, έεεελα, Σ-ΛΛΛΛΙΟΥΠ!" ... τσπλτ... τσπλτ... πλατάγισμα γλώσσας)

    ΛΟΛ!

    "Πάντως, το αυτοκίνητο που οδηγώ τώρα, το αγόρασα μεταχειρισμένο, 3ετίας και ακόμα μυρίζει καινουργίλα! "

    Μάστα. Πόσο είπαμε ότι είναι το μπαμπινίδιο τώρα? Τρίμηνο? Ε, στο 3-χρονο μερομήνι, το σαλόνι θα μυρίζει από λιωμένη σοκολάτα και πασαλειμμένα γιαούρτια μεχρι τριμμένα κρακεράκια, γκοφρέτες και σίγουρα εμετουλίλες από την εκπαίδευση στις στροφές (κι ας είναι παρκαρισμενο το αμάξι και η μόνη στροφή που φέρνεις είναι το τιμόνι με τα κλειδιά στη μίζα...)

    Αν τη γλυτώσεις και δεν μυρίσει έως σουβλακίλα και κατουρλίλα η ταπετσαρία, θα είστε μια πολύ τυχερή οικογένεια!!!

    Εκεί που είσαι ήμουνα κι εδώ που είμαι θά'ρθεις...

    Πού είμαι τώρα? Στο στάδιο κλωτσοπατινάδας και κακοποίησης του αμαξιού, με πατημασιές από την πλάτη των μπροστινών καθισμάτων ως τον ουρανό, και σημάδια στο κράνος που αναγκάζομαι να φοράω όταν οδηγώ με τα τερατίδια μέσα, για να μην ξανακάνω καρούμπαλα που με παίρνουν τα σκάγια (παπούτσια τους, παιχνίδια, βιβλία κι ο,τιδήποτε πιάσουν στα χέρια τους)...

    Κι ύστερα μου λες τι το θέλουμε το τροχόσπιτο...! Για να κρατάμε αποστάσεις καρντιά μου, γι αυτό!

    ΛΟΛ!!!

    (Χάρρυ ασε το μπλογκάρειν και πιάσε το εκδίδειν, να σου μείνει και κάνα φράγκο!)

     
  • At Νοεμβρίου 16, 2006 10:28 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    Aγαπητή paragrafos,

    φαίνεται ότι τα κολακευτικά μας λόγια για το harry εξίταραν την ξανθομαλλούσα.


    Κι εσύ, ξανθομπουκλούσα,
    όταν είσαι στα κέφια σου, υποκλινόμαστε... βαθιά.

     
  • At Νοεμβρίου 16, 2006 9:41 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Γιά κάτι κάπως διαφορετικό, ρίξε μιά ματία στό www.teslamotors.com
    100% ηλεκτρικό "roadster" πού θά βγεί τό 2007. Γιά την ώρα κάνει θραύση στό Hollywood καί στό Silicon Valley.

     
  • At Νοεμβρίου 16, 2006 9:54 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    Aγαπητέ ανώνυμε,

    το 'χω δει, φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!

    Electric bullet!
    And not bad looks at all...

     
  • At Νοεμβρίου 26, 2006 11:17 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    Dear Greg,
    στην ηλικία σου οδηγούσα σαν παλαβός, απορώ πως είμαι ζωντανός.

    Τώρα, οδηγώ πιο γρήγορα...

     
  • At Νοεμβρίου 28, 2006 10:46 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    Dear Greg ( :) ),

    σωστά, άλλο γρήγορος, άλλο παλαβός, αυτό έμαθα με τα χρόνια.

    Για τον κίνδυνο του μέλλοντος, συμφωνώ, αλλά να σου πω κι εγώ που είμαι μια γενιά πίσω ότι τα ίδια φοβόμασταν κι εμείς.

    Έτσι κι αλλιώς, η Ελλάδα μακριά από την Αθήνα είναι έρημη, οδηγικός παράδεισος.

    Πάντως, το καλύτερο μοντέλο είναι το Γερμανικό, αυστηρά όρια στην πόλη και no limit στις autobahn.

     
  • At Νοεμβρίου 29, 2006 9:56 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    Deaaaa(r) Greeeg (...),

    το πρόβλημα δεν είναι οι κόφτες, αυτούς τους βγάζεις - ο μεγάλος κίνδυνος είναι ο δορυφόρος (βλ. ΗΠΑ που σου 'ρχεται το ελικόπτερο στη μέση του τίποτα).

    Κοίτα, εν γένει δίκιο έχεις, αλλά τα πράγματα αλλάζουν.
    Αττική Οδός, Εγνατία, έρχεται κι η Ιονία Οδός σε λίγο.

    Για να λέμε και τα καλά.
    Έχω γυρίσει αρκετά στην Ευρώπη, τέτοιους δρόμους βρίσκεις σπάνια.

     
  • At Δεκεμβρίου 01, 2006 3:13 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    Προσπαθώ να είμαι αισιόδοξος.

    Μέχρι τώρα η politically correct μας αφήνουν σχετικά ήσυχους.

    Αν τα είχαν καταφέρει δεν θα κυκλοφορούσε ήδη Hayabusa ή Lamborghini.

    Για τα σχήματα μην ανησυχείς.

    Ήδη τα σχήματα είναι χειρότερα απ' της δεκαετίας τους '60 - όλα τα σημερινά είναι bulky σε σχέση με τα μικρωκαμωμένα '60ς, αλλά δεν πειράζει.

    Και η προστασία των πεζών τώρα μπαίνει ολοένα και περισσότερο στο παιχνίδι και καλά κάνει.

    Έχεις φανταστεί να πέσει πάνω σου Cayenne ή Cherokee?

    Η τεχνολογία θα προχωρήσει και η αισθητική θα προσαρμοστεί, όπως γίνεται πάντα.

    Έχ εμπιστοσύνη στον Άνθρωπο.

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home