andy dufresne

λιτό και τεμπέλικο ιστολόγιο ασήμαντων πραγμάτων

Τρίτη, Αυγούστου 01, 2006

Lebanon Blues


Kάθε μέρα που περνά και ο πόλεμος στο Λίβανο συνεχίζεται, η πίστη μου στην ανθρωπότητα κλονίζεται.

Κάθε βόμβα που σκάει, δημιουργεί ρήγματα στην άποψη ό,τι ο κόσμος προοδεύει.

Είμαι απ’ τους ανθρώπους που θεωρούν ότι ο κόσμος μας αλλάζει, κάπου γίνεται καλύτερος, κάπου γίνεται χειρότερος, αλλά στην τελική ζυγαριά, ο κόσμος μας καλυτερεύει. Αργά, πολύ αργά, αλλά σταθερά. Με εκατό βηματάκια μπροστά και ένα άλμα πίσω.


Ταλαίπωρο μυρμήγκι η ανθρωπότητα

κουβαλάει Σισύφεια ψύχα,

πέφτει και ξαναπέφτει

και ξανά προς τη (μαύρη) τρύπα τραβά.



Κάθε παιδί που τραυματίζεται ή σκοτώνεται είναι ένα άλμα προς τα πίσω.

Κάθε παιδί που τραυματίζεται ή σκοτώνεται γεννά νέο μίσος, που μια μέρα θα σκοτώσει ένα άλλο παιδί.

Η ηγεσία του Ισραήλ, με τις ευχές της νεοσυντηρητικής Αμερικανής ηγεσίας και την ανοχή όλων των υπολοίπων ηγεσιών, εγκληματεί κάθε δευτερόλεπτο που συνεχίζεται αυτός ο παραλογισμός.

Πνίγομαι, εξοργίζομαι, δεν μου φτάνει να μοιρολογώ για τις χαμένες ζωές και τα ανείπωτα δράματα. Ναι, προσυπογράφω το «Stop the war NOW», αλλά αισθάνομαι ότι αν η θέση μας εξαντληθεί σε αυτό, ίσως όχι μόνο δεν βοηθάμε, αλλά αντιθέτως, επιδεινώνουμε το πρόβλημα.

Αισθάνομαι ότι αυτός ο πόλεμος είναι πιο παράλογος από άλλους. Δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο από πλευράς Ισραήλ. Μάλλον πρόκειται για μια εθνικιστική, παβλοφική αντίδραση, «βία στη βία», χωρίς συγκεκριμένο σχέδιο.

Αν δεχθώ την επίσημη Ισραηλινή εκδοχή, δηλαδή την εξόντωση της Χεζμπολά,

αδυνατώ να πιστέψω ότι πραγματικά πιστεύουν ότι θα την εξοντώσουν με αυτόν τον τρόπο.

Αν δεν αποδεχθώ την επίσημη εκδοχή,

δεν βρίσκω ικανή δικαιολογία - τα επιχειρήματα εναντίον όλων των πιθανών αιτιών καταρρίπτονται εύκολα (ανακατάληψη εδαφών, πετρέλαιο, διπλωματικά οφέλη κλπ).

Πιο πολύ πιστεύω την εκδοχή του Πάσχου Μανδραβέλη περί

«συνδρόμου του ανεπιθύμητου».

Οι Ισραηλινοί έχουν δίκιο να εξοργίζονται για την Χεζμπολά, ειδικά μετά τις κινήσεις καλής θέλησης που έκαναν πέρσι, αλλά Ό,ΤΙ επιθέσεις και να δέχονται, ΔΕΝ δικαιολογούν τόσο ασύμμετρη απάντηση.

Παρ’ όλα αυτά, αν υπάρχει μια χαραμάδα ειρήνης, κατά τη γνώμη μου, αυτή είναι η προσπάθεια κατανόησης ΚΑΙ της πλευράς του Ισραήλ.

Φυσικά και έχουν γίνει εγκλήματα και εξακολουθούν να γίνονται από πλευράς του, το ίδιο βέβαια κι απ’ την άλλη πλευρά.

Φυσικά και τα εγκλήματα δεν συμψηφίζονται.

Φυσικά και η πλευρά του Ισραήλ έχει μεγαλύτερη ευθύνη, ως ισχυρότερη – πιστεύω στο δίκιο του αδυνάτου.

Φυσικά και η περιοχή πληρώνει τον εγκληματική εισβολή των ΗΠΑ στον Ιράκ, διότι τα δοχεία είναι προφανώς συγκοινωνούντα.

Αν όμως, δεν γίνει προσπάθεια διαλόγου και σύγκλισης, λύση δεν υπάρχει.

Αν θέλουμε να είμαστε ιδεαλιστές,

αναθεματίζουμε και συνεχίζουμε τις διακοπές μας…

Αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές,

πρέπει να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε ότι έχουν κι αυτοί τα δίκια τους.

Το Ισραήλ πρέπει να πιεστεί να σταματήσει τις βόμβες εδώ και τώρα και να κάτσει στο τραπέζι του διαλόγου.

Αλλά, εν τέλει, πρέπει να δεχθούμε το να αφοπλιστεί η Χεζμπολά, όσο πιο αναίμακτα μπορεί να γίνει αυτό κι όσο χρόνο χρειαστεί να γίνει.

Δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.

Καταρχήν, προϋποθέτει αλλαγή στην εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ. Δεν νομίζω ότι η υπερ-συντηρητική πλευρά των ΗΠΑ, η οποία έχει καταλάβει την εξουσία την τελευταία δεκαετία έχει την παραμικρή διάθεση για λύση.

Φοβάμαι ότι πρέπει να περιμένουμε αλλαγή ηγεσίας στις ΗΠΑ, χωρίς να είμαι καθόλου σίγουρος ότι η νέα ηγεσία θα δείξει καλή θέληση και πόσο γρήγορα θα γίνει αυτό…

........................................………………………………….

Ως συνήθως, η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων θεωρεί αντιπάλους το κακό (Ισραήλ και ΗΠΑ) εναντίον του καλού (Λίβανος και υπόλοιπη ανθρωπότητα).

Λίγες διαφορετικές φωνές ακούγονται, οι οποίες θεωρούν ως αντίπαλο το φανατισμό και από τις δύο πλευρές.


Και ως συνήθως, οποιαδήποτε άποψη που δεν ξεκινά και δεν εξαντλείται στην καταδίκη του Ισραήλ και των ΗΠΑ θεωρείται ύποπτη, φασιστική, δεξιά, φιλοαμερικανική...

Ήλπιζα ότι θα βρω διαφορετική εικόνα στα blog, αλλά απογοητεύτηκα.

Κι εδώ η πλειοψηφία καταδικάζει κι όποιος δεν βάλει τελεία και προσπαθήσει να ψελλίσει κάτι ακόμα, θεωρείται αυτόματα ότι είναι με το Bush!

Πικραίνομαι όταν σκέφτομαι ότι με αυτή τη στάση, ο κύκλος του αίματος δεν θα σταματήσει ποτέ.

Η ασυζητητί καλή πρόθεση όσων καταδικάζουν το Ισραήλ και όχι ΚΑΙ τη Χεζμπολά τελικά, όχι μόνο πέφτει στο κενό, αλλά γίνεται μπούμερανγκ!

........................................………………………………….

Δεν είχα σκοπό να γράψω για το θέμα.

Αυτό το blog έγινε για να μιλάει για μικρά κι «ασήμαντα» θέματα, υπάρχουν πολλοί και καλύτεροι τόποι για τα «σοβαρά» και τα σημαντικά.

Αλλά μου είναι αδύνατον να απομακρύνω τη σκέψη μου από το Λίβανο αυτές τις μέρες.

Κι απ’ την άλλη στεναχωριέμαι με τις απόψεις που διαβάζω εδώ και κει.

Δεν είναι ο πρώτος πόλεμος που ζω, δεν ξέρω γιατί τούτος εδώ με έχει συγκλονίσει τόσο.

Ίσως γιατί σε λίγες μέρες θα γίνω πατέρας…

29 Comments:

  • At Αυγούστου 01, 2006 1:36 μ.μ., Blogger Dormammu said…

    Κι εγώ που είμαι ήδη εδώ κι επτά μήνες πατέρας, κάπως έτσι αισθάνομαι...

    Με το καλό να την δεχθείτε.

     
  • At Αυγούστου 01, 2006 6:15 μ.μ., Blogger resident said…

    Για τον συγκεκριμένο πόλεμο δεν έχω να προσθέσω κάτι που να μην αναφέρθηκε σε αυτό το ποστ η σε κείμενα του Πασχου Μανδραβελη.
    Ισως ο κόσμος όπως λες και το πιστεύω και γω,να προοδεύει αλλά ποτέ δεν θα σταματήσει ο πόνος και παραλογισμός.Δεν νομίζω να υπάρχει ελπίδα.Όπως γράφει ο Γκαίτε :«Εμένα μου τρώει την καρδιά αυτή η διαβρωτική δύναμη που βρίσκεται κρυμμένη μέσα στο σύνολο της φύσης η οποία δεν έχει φτιάξει κανένα ον που να μην καταστρέφει το διπλανό του,να μην καταστρέφει τον ίδιο του τον εαυτό.»

    Με το καλό να έρθει η μικρή.

     
  • At Αυγούστου 01, 2006 6:21 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    Dear dormammu,
    thanx για τις ευχές.

    Εσείς, αγοράκι ή κοριτσάκι;


    @playmobil,
    νομίζω ότι καταλαβαίνω τι εννοείς. Ελπίζω να 'μαστε όλοι καλά να τα λέμε.


    @the resident,
    πράγματι, ο Πάσχος έχει γράψει πολύ καλά άρθρα για το θέμα.

    Φοβάμαι ότι έχεις δίκιο περί πόνου και παραλογισμού.
    Κι αν, παρ' ελπίδα, έχουμε άδικο, δεν θα 'μαστε εδώ να το δούμε.

    Πάντως, σε σύγκριση με τον πόνο και τον παραλογισμό του παρελθόντος, είμαστε σε καλό δρόμο.

     
  • At Αυγούστου 01, 2006 7:31 μ.μ., Blogger Stavros Katsaris said…

    Από τις πιο νηφάλιες απόψεις που έχω ακούσει όλες αυτές τις μέρες.

    Είμαι συγκλονισμένος μάλλον έξαιτίας του οτι και 'γω εδω και λίγους μήνες είμαι πατέρας.

    Απλώς προσυπογράφω.

    Το έγραψα και στον Δήμου οτι σαν μονάδα ξέρω οτι δεν μπορώ να αποτρέψω έναν πόλεμο.

    Σαν πατέρας όμως μπορώ να ετοιμάσω τον άνθρωπο του μέλλοντος!
    Αυτόν που θα μπορεί ίσως να κάνει κάτι περσσότερο από αυτά που μπορώ εγώ και να αποτρέψει αυτό που εγώ συγκλονισμένος παρακολουθω!

    Με το καλό η κορούλα!

     
  • At Αυγούστου 01, 2006 7:54 μ.μ., Blogger Dormammu said…

    Αγοράκι. Γεννήθηκε ανήμερα Χριστούγεννα κι έχει την ίδια ηλικία (πάνω κάτω) με το μπλογκ απο το οποίο άρχισαν όλα:))

     
  • At Αυγούστου 01, 2006 8:12 μ.μ., Blogger George Sou said…

    Επί της ουσίας θα συμφωνήσω. Στη περίπτωση αυτή, αθώοι, ΔΕΝ υπάρχουν (εξαιρώ τα παιδιά).
    Μα με θλίβει και η αδυναμία της Ευρώπης, όχι να επιβάλει, μα και να προτείνει ακόμη μια οδό διαφυγής από τη κρίση.

     
  • At Αυγούστου 01, 2006 8:14 μ.μ., Blogger George Sou said…

    Νομίζω πως η βλακεία των καναλιών και των ανταποκριτών τους χρήζει ιδιαίτερης μνείας...

     
  • At Αυγούστου 01, 2006 8:30 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    @dormammu,
    σκέφτεσαι μια μέρα τα παιδιά μας να μπλογκάρουν παρέα;!

    @g help me,
    να εξαιρέσουμε το (φίλο μου) τον Πάνο Χαρίτο;

    Και η Μαρία Καρχιλάκη είναι σχετικά σοβαρή, αλλά κάποια στιγμή λαϊκίζει ελαφρώς.
    Δικαιολογείται σαφώς, αλλά προτιμώ την ψυχραιμία και την αντικειμενικότητα του Πάνου.

     
  • At Αυγούστου 01, 2006 8:43 μ.μ., Blogger Nikos Dimou said…

    Είναι από δύσκολο έως αδύνατο να είσαι πολεμικός ανταποκριτής αν δεν εκπροσωπείς μεγάλο δίκτυο που να έχει συνεργάτες σε όλες τις ενδιαφερόμενες πλευρές. Αλλιώς καθηλώνεσαι στην μία πλευρά και αναφέρεις ότι σου ανακοινώνουν. Αν προσέξετε τα διεθνή πράκτορεία Reuters, AP είναι πάντα πιο ενήμερα από τους μεμονωμένους ανταποκριτές.

     
  • At Αυγούστου 01, 2006 8:47 μ.μ., Blogger George Sou said…

    Ο Π. Χαρίτος είναι πραγματική εξαίρεση. Για τη Μ. Καρχιλάκη διαφωνώ. Για μένα υπήρξε απογοήτευση πραγματική. Υπάρχουν στιγμές που νομίζω πως βλέπω θεατρικό. Και είναι άδικο για το θέμα που παρουσιάζει !

     
  • At Αυγούστου 01, 2006 10:37 μ.μ., Blogger Yosemite Sam said…

    andy τις καλύτερες ευχές μου για το μωράκι που περιμένεις.

    Τα τρία πρώτα χρόνια είναι όλα τα λεφτά.

    Οσο για το λίβανο βράσε ρύζι.

     
  • At Αυγούστου 02, 2006 8:49 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    @don,
    δίκιο έχεις για τους πολεμικούς ανταποκριτές.

    @g help me,
    o Ανδρέας Φραγκιάς έλεγε ότι η καλή δημοσιογραφία ούτε λογοτεχνίζει ούτε ρητορεύει...

    @yosemite sam,
    thank U very much για τις ευχές.


    Μια ελαφρώς αισιόδοξη οπτική γωνία, ρεαλιστική και νηφάλια όπως συνήθως, από τον Πάσχο Μανδραβέλη εδώ.

    Προσυπογράφω.

     
  • At Αυγούστου 03, 2006 12:01 μ.μ., Blogger Νίκος Παργινός said…

    Δεν είχες σκοπό να γράψεις γι' αυτό το θέμα, όμως τα έγραψες καλά. Συγχαρητήρια και για τις απόψεις και για το blog.

     
  • At Αυγούστου 04, 2006 10:12 π.μ., Blogger mariospi said…

    Ως άτεκνος, δυσκολεύομαι να δω τα πράγματα με τα μάτια σας. Τις ευχές μου, εν τούτοις...
    Θα σας ξενίσει, ίσως, αλλά διαβάζω τα κείμενα του Μανδραβέλη ως συλλογές κοινοτοπιών...
    Οι πόλεμοι είναι ίδιοι. Πάντα: πρώτα το «ερπετό», μετά οτιδήποτε άλλο...

     
  • At Αυγούστου 04, 2006 2:36 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    @νίκος παργινός,
    καλωσήλθες στο blog μου, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    @mariosp,
    δεν νομίζω ότι όλοι οι πόλεμοι είνα ίδιοι (2ος παγκόσμιος με Βιετνάμ; Άπειρα τα παραδείγματα).

    Νομίζω ότι καταλαβαίνω τι θες να πεις, αλλά το νόημα του ποστ μου είναι ακριβώς αυτό, ότι δεν πρέπει να μένουμε στο ότι πρώτα το "ερπετό", μετά οτιδήποτε άλλο.
    Μ' αυτόν τον τρόπο, δεν βοηθάμε την πρόοδο.

    Για τον Μανδραβέλη δεν συμφωνώ καθόλου με τη γνώμη σου, πιστεύω ακριβώς το αντίθετο.

    Πρόσφατα παραδείγματα το θέμα των λατομείων, το θέμα των αγροφυλάκων κλπ, κλπ.

    Αν ο Πάσχος είχε και λυρισμό, θα ήταν Δήμου...

     
  • At Αυγούστου 04, 2006 6:42 μ.μ., Blogger mariospi said…

    Φίλτατε Αντυ, εγώ δεν βλέπω «πρόοδο». Και δεν «πιστεύω» σε αυτήν...
    Ας μην μπει, όμως, εμπόδιο ανάμεσά μας η διαφορετική οπτική γωνία μας. :-)

     
  • At Αυγούστου 04, 2006 8:38 μ.μ., Blogger bidibis said…

    Νομίζω ότι ο Πάνος Χαρίτος είναι ο καλύτερος με διαφορά.


    Κι εδώ η πλειοψηφία καταδικάζει κι όποιος δεν βάλει τελεία και προσπαθήσει να ψελλίσει κάτι ακόμα, θεωρείται αυτόματα ότι είναι με το Bush!

    Οι Έλληνες της Ελλάδας –άλλες οι αντιλήψεις των ελλήνων του εξωτερικού- μπορεί να μην υποστηρίζουν τον Μπους, αλλά θαυμάζουν και συμπαθούν χιλίαδες άλλους εγχώριους ή μη μικρούς Μπους. Πώς γίνεται, αλήθεια, ένας λαός που θεωρεί τον εαυτό του ειρηνικό να εμπιστεύεται πιο πολύ από όλους τους θεσμούς το στρατό και τη σημερινή χουντοβασιλική εκκλησία. Άντε να μην αρχίσω να μιλάω για τον αρχιεπισκοπίξ aka … «να πάρουμε την Πόλη και την Αγιά Σοφιά».

    *******
    Mariosp said Θα σας ξενίσει, ίσως, αλλά διαβάζω τα κείμενα του Μανδραβέλη ως συλλογές κοινοτοπιών...

    Ίσως να ήταν κοινοτοπίες αυτά που λέει στην Αμερική και τη Δ. Ευρώπη, για την Ελλάδα, όμως, που ο δημόσιος διάλογος διεξάγεται σε πολύ στενά πλαίσια, μόνο κοινοτοπίες δεν είναι.

    Andy said: «Αν ο Πάσχος είχε και λυρισμό, θα ήταν Δήμου...»

    Συγγνώμη για το ρατσιστικό σχολιάκι, αλλά Πάσχος, λόγω καταγωγής –είμαστε εχθρικών καταγωγών, καίτοι τον εκτιμώ- δε θα μπορούσε ποτέ να έχει λυρισμό.

     
  • At Αυγούστου 04, 2006 9:12 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    @mariosp,
    μα είναι δυνατόν να γίνει εμπόδιο μεταξύ δύο ανθρώπων η διαφορά στην οπτική τους γωνία;;

    Φυσικά και είναι, αν μιλάμε για κομπλεξικούς ανθρώπους.

    Στην συγκεκριμένη περίπωση μου φαίνεται ανέκδοτο...

    @bdb,
    προσυπογράφω πλήρως το σχόλιο σου εκτός από την τελευταία παράγραφο.
    Άντε και να δεχθώ τα περί καταγωγής - υπέρβαση δεν μπορεί κάποιος να κάνει;

     
  • At Αυγούστου 04, 2006 9:28 μ.μ., Blogger Yosemite Sam said…

    Αναγκαιά συνθήκη για να απαλλαγεί η ανθρωπότητα απο τις αλληλοσφαγές είναι να υιοθετήσουν κάποτε οι λαοί της γης κοινές αξίες.

    Οι πάσης φύσεως ισμοί κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους ώστε ο διχασμός και η μισαλλοδοξία να έχουν το πάνω χέρι.

    Ολοι όσοι βρισκόνται έξω απο τους μηχανισμούς αποφάσεων οφείλουν να τιμούν και να προπαγανδιζουν την αξία της ανθρώπινης ζωής,της ανοχής και της ειρηνικής συμβίωσης.

    Θέλουμε ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας.

    Δεν θα μας το προσφέρουν οι αγιατολάχ, οι χριστόδουλοι και οι guerrero του πλανητη.

    Χρειαζόμαστε πιο πολλούς andy dufresne.

     
  • At Αυγούστου 04, 2006 11:29 μ.μ., Blogger bidibis said…

    Δεν τον ξέρω προσωπικα τον ΠΜ επομένως
    το σχόλιο μου στρεφόταν εναντίον του έθνους του με το οποίο σκόμαστε σε διαρκή πόλεμο.

    Κοιτα τι τραγούδια λένε εκεί


    3. Στης Ακρίβειας Τουν Κιρό



    Στης ακρίβειας του κιρό

    χάλιψα να παντριφτώ

    πήρα σβάρνα τα χουριά

    Σπούρτα , Βάντσα, Κισαριά.

    Βρήκα μια χουντρή γυναίκα

    που ’τρουγιν όσου για δέκα.

    Δέκα φούρνοι παξιμάδι

    γιόμα, βράδυ δεν τη φτάνουν.

    Κι τ’ Διφτέρα τ’ χαραή

    προυβατίνα μ’ ένα αρνί.

    Κι σαν πάει να κατουρήσει

    μύλους να ’ταν θα γυρίσει

    κι σαν πάει για να κλάσει

    πύργους να ’ταν θα χαλάσει.

    ################

    ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΟ ΛΕΝΕ ΓΙΩΤΑ...

    Το μουνι το λενε Γιωτα,
    και τον πουτσο Παναγιωτα!
    Οποιον θελεις τραβα ρωτα,
    το κεφαλι μπαινει πρωτα,

    και τ'αρχιδια κλεινουν την πορτα,
    να μην σπασει η καποτα!

    Το μουνι το λενε Γιωτα,
    και τον πουτσο Παναγιωτα!
    Οποιον θελεις αντε ρωτα,
    το κεφαλι μπαινει πρωτα,

    και στον δημαρχο σαν πας...
    το κεφαλι σου θα φας!

    Το μουνι το λενε Αλη,
    και τον πουτσο καραλη!
    Και το μες το χαρχαλι,
    το λεν Μπαρμπα-Μιχαλη!

    Οταν ημουνα παιδι,
    δε μου δινανε μουνι.
    Τωρα που μεγαλωσα,
    επληρωσα και γαμησα!

    *******
    Συγγνώμη για τα Γαλλικά.

    Παρόλα αυτά έχω στην πατρίδα του βγαίνει ένα αρκετά αξιόλογο για τα επαρχιακά δεδομένα λογοτεχνικό περιοδικό, η "παρέμβαση".

    Αν βρεθείς ποτέ εκεί και σου πουν "φύε αρε μη συ φτείσου κανά μύξου στου μάτ'" να ξέρει ότι δεν είναι καλό πράγμα.

     
  • At Αυγούστου 05, 2006 8:09 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    @yosemite sam,
    τι 'ναι αυτά που μου γράφεις καλέ; Κοκκινίζω...

    @bdb,
    με τα τραγούδια σου δεν κοκκινίζω...
    Τα ξέρω, τα 'χω ακούσει από τη Δόμνα.
    Κοίτα να τελειώσετε τον πόλεμο με το έθνος του ΠΜ γρήγορα, γιατί έχουμε και δουλειές να κάνουμε...

     
  • At Αυγούστου 06, 2006 3:01 π.μ., Blogger ioannisk said…

    Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με αυτά που λες.

    Διαφωνώ με:
    "Ήλπιζα ότι θα βρω διαφορετική εικόνα στα blog, αλλά απογοητεύτηκα.", στα blogs η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη (για Χ λόγους) από την "πραγματική" δηλαδή τηλεοπτική ζωή. Είναι οριακή πλειοψηφία και σίγουρα δεν βγάζει πρόεδρο.

    "Κι εδώ η πλειοψηφία καταδικάζει κι όποιος δεν βάλει τελεία και προσπαθήσει να ψελλίσει κάτι ακόμα, θεωρείται αυτόματα ότι είναι με το Bush!" Συμφωνώ μόνο που αυτοί που καταδικάζουν τόσο δογματικά είναι οι Bushικοί της χώρας μας.

    Υ.Γ. "Συμβουλή" τον Μανδραβέη μην τον πολύ αναφέρεις θα μπεις σε κανά index :)))

     
  • At Αυγούστου 06, 2006 3:05 π.μ., Blogger ioannisk said…

    @mariosp
    "Θα σας ξενίσει, ίσως, αλλά διαβάζω τα κείμενα του Μανδραβέλη ως συλλογές κοινυτοπιών.."
    Ισως, αλλά κοινοτυπίες που πρέπει να ακουστούν μιας και είναι κοινοτιπίες που δεν ζητάνε (απαιτούν;) το αίμα της μιας ή της άλλης πλευράς.
    Σϊγουρα είναι "κοινοτυπία" το άρθρο του για τις υπαίθριες διαφημίσεις, δηλαδή τόσο αυτονόητο. Προφανώς και είναι "κοινοτοπία" το ότι ο κάθε παπάρας δεν μπορεί να κρεμάει μία διαφήμιση του μαγαζιού του όπου θέλει και να ρυπάινει αόριστα και δωρέαν. Αλλά όταν κάποιος κατακρίνει τον κανόνα δεν είναι κοινότυπος αλλά προτοπόρος, ακόμα και αν ζητά το αυτονόητο.

    @BadlyDrawnBoy
    "Οι Έλληνες της Ελλάδας –άλλες οι αντιλήψεις των ελλήνων του εξωτερικού- " Οι Έλληνες του εξωτερικού δεν είναι "Έλληνες", υπήρξα τέτοιος (και είμαι ακόμα;) μέχρι τα 25. Αν θες μία άλλη άποψη για αυτό το θέμα, ας διαφημίσω και το μαγαζί μου..., μπες στο blog μου.

     
  • At Αυγούστου 08, 2006 2:45 μ.μ., Blogger Artanis said…

    Είχαν δίκιο οι Ισραηλινοί; Όποιο δίκιο κι αν είχαν, έχει εξανεμιστεί προ πολλού...

    Με το καλό να έρθει η μπουμπούκα σας, Andy!
    Για χάρη της, για χάρη όλων των παιδιών, πρέπει να σκεφτόμαστε, ότι ένα λιθαράκι για το καλύτερο μπορούμε να το βάλουμε. Και να τα μάθουμε πως να χτίζουν με τη σειρά τους.

     
  • At Αυγούστου 08, 2006 10:38 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    @ioannisk,
    ναι, θα συμφωνήσω τελικά μαζί σου, η εικόνα στα blog είναι κάπως καλύτερη από τη γενικότερη εικόνα.

    Αλλά, δεν παύει και εδώ να κυριαρχεί, έστω και οριακά όπως λες, η μονόπλευρη άποψη για τα πράγματα.

    @artanis,
    σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, να 'σαι καλά.

    Για τους Ισραηλινούς δεν έγραψα ότι έχουν δίκιο, αλλά ότι "έχουν κι αυτοί τα δίκια τους", το οποίο είναι πολύ διαφορετικό.

    Αυτό που εννοώ είναι ότι όλοι έχουν δίκιο κι όλοι έχουν άδικο.
    Είναι πολύ επικίνδυνο να απομονώνει κανείς τα γεγονότα και να ρίχνει μεγαλύτερο βάρος ευθύνης στη μία πλευρά και ΚΥΡΙΩΣ δεν οδηγεί πουθενά.

    Δεν εξανεμίστηκε ακριβώς το όποιο δίκιο τους, αλλά η δυνατότητα να το βρουν σύντομα.

     
  • At Αυγούστου 09, 2006 3:07 π.μ., Blogger candyblue said…

    ..."Δεν είναι ο πρώτος πόλεμος που ζω, δεν ξέρω γιατί τούτος εδώ με έχει συγκλονίσει τόσο.

    Ίσως γιατί σε λίγες μέρες θα γίνω πατέρας…"


    ίσως γιατί αυτος ειναι πόλεμος των παιδιών
    Και ίσως επειδη. ναι, θα γίνεις πατερας

     
  • At Αυγούστου 11, 2006 10:36 π.μ., Blogger Ecumene said…

    Mπροστα στον Κανελλάκη

    η Καρχιλακη ειναι

    Οσία....


    την οποια και συμπαθω
    βεβαίως....


    Κουλογλου με Τέλλογλου
    πότε θα μιλήσεις και συ;;;

    Σε περιμένουμε....................

     
  • At Αυγούστου 11, 2006 10:39 π.μ., Blogger Ecumene said…

  • At Αυγούστου 12, 2006 4:46 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    @candyblue,
    σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη.
    Εύχομαι να περνάς καλά.

    @εργοτελίνα,
    ναι, ακόμα Μανδραβέλη διαβάζω...

    Και Μ.Μητσό βέβαια.

    Και δεν βλέπω καμία αντίφαση.

    Και οι δυο συμφωνούν στη λανθασμένη πολιτική των ΗΠΑ στη Μέση Ανατολή.

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home