andy dufresne

λιτό και τεμπέλικο ιστολόγιο ασήμαντων πραγμάτων

Τρίτη, Απριλίου 25, 2006

Τοσκάνη Γ’ Εθνική



Η Τοσκάνη είναι ένας από τους ομορφότερους νομούς του πλανήτη.

Οι ρομαντικοί χαλάνε χιλιόμετρα φιλμ

και οι πιο μοντέρνοι δεκάδες megabyte σκληρού δίσκου

στις πόλεις της, στα μουσεία της, στην εξοχή της.


Το blog των λιτών και τεμπέλικων ασήμαντων πραγμάτων δεν έμεινε στη Φλωρεντία και στη Σιένα.

Πήγε και στη Γ’ Εθνική - στο Arezzo, στο Caprese, στη Val D’Orcia.


Α’Εθνική εννοώ την Piazza della Signoria, την Piazzale Michelangelo, το Ponte Vecchio, το μουσείο Uffizi στη Φλωρεντία, την Piazza del Campo και τους περίφημους λόφους με τις πέτρινες βίλες και τα κυπαρίσσια κάτω από τη Σιένα και άλλα του ιδίου επιπέδου.

Β’ Εθνική εννοώ την Piazza Santo Spirito, το Palazzo Pitti στην Φλωρεντία, την Pisa, τη Lucca, το San Gimignano, το Montepulciano και τόσα άλλα υπέροχα μέρη.

Υπάρχει όμως και η Γ’ Εθνική, τα μέρη που δεν θα βρείτε στους περισσότερους οδηγούς του κόσμου κι όπου τα βρείτε θα είναι με ψιλά γράμματα.

Στην Τοσκάνη η Γ’ Εθνική είναι επίπεδο Πηλίου!
(θεωρώ το βουνό των Κένταυρων το ομορφότερο μέρος στη γειτονιά μας…)


To Vinci, γενέτειρα του Leonardo Da Vinci, το Arezzo του Petrarca, η Cortona, η Pienza, το Caprese, εκεί που γεννιέται ο Τίβερης και γεννήθηκε ο Michelangelo.


Μικρές, ταπεινές, άγνωστες, ασήμαντες πόλεις ανάμεσα στις ονομαστές γειτόνισσές τους.

Τα μέρη δηλαδή που τριγυρνά το τεμπέλικο blog που τιμάτε.



Κατά σειρά εμφάνισης: (i) οι αγχολυτικοί λόφοι της Val D’Orcia (ii) η κεντρική πλατεία του Arezzo (iii) το σπίτι του Petrarca στο Arezzo (iv) το σπίτι του Michelangelo στο Caprese (v) τυπική Τοσκανέζικη βίλα στο Monte Amiata



35 Comments:

  • At Απριλίου 26, 2006 7:03 μ.μ., Blogger Aphrodite said…

    Γράφεις-περιγράφεις μαγεία...
    Χτες τα είχα πάρει τόσο πολύ, που είπα τέρμα (το ΝΔ-μπλόγκιον, και κατ'επέκτασιν όλα).

    Και μετά σε διάβαζα, και λέω αξίζει να τον στερούμαι τέτοιον συνομιλητή? Οπότε, I'm back with a vengeance!

    Thnx για όλο το support - είσαι πολύτιμος!!!

     
  • At Απριλίου 26, 2006 11:27 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    Με κάνεις να κοκκινίζω...

    Χαίρομαι πολύ αν σε βοήθησα να συνεχίσεις - είσαι (by far) ο σταρ του Απριλίου στο ΝΔ-blog.

    Στο ξαναλέω, κρίμα που δεν έχεις δικό σου blog, στο είπε και ο alombar42.

     
  • At Απριλίου 27, 2006 10:10 π.μ., Blogger Aphrodite said…

    Τελικά μου μπαίνουν ιδέες για blog, αλλά το ξαναείπα (στα τελευταία της παραγράφου -εκεί σολάρω ως μαμά εντελώς!),ότι ακόμη κι αν βρω χρόνο, πώς θα το κάνω τόσο exciting όσο τα δικά σας (αν βάλεις και την τελειοθηρία μου, μιλάμε ότι θα βγάλω τα ματάκια μου μόνη μου!)και πώς δε θα χαλάω τη ζαχαρένια μου με "μπίιιιιπ"-ιδες?

    Υπάρχουν κάποιες σκέψεις, τουλάχιστον να είναι μόνο κειμένακια κάποια λίγα από του ΝΔ, κάτι σαν πιο ανοιχτό e-mail... Εκκρεμεί μια κουβέντα μ'έναν πιο ειδικό, που προσφέρεται να βοηθήσει, αλλά πολύ φοβάμαι πως στο τέλος θα... πίνουμε μπύρες μπροστά σε μια οθόνη αντί να στήνουμε βλόγιον...

    (Κι όχι, ο άντρας μου, ο super-dooper κομπιουτεράς ξερνάει με το όλον concept & εκνευρίζεται που δεν κοιμάμαι πλέον σχεδόν καθόλου κι είμαι σαν το ζόμπι όλη μέρα... Λες να ζηλεύει κιόλας? Πάντως σιγά μη βοηθήσει!!!)

    Ιδωμεν...

    Οι αγάπες σου καλά? Κινείσαι καλύτερα?

     
  • At Απριλίου 27, 2006 10:50 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    Υπάρχουν τόσα blog concept όσα και οι εαυτοί μας.
    Εγώ διάλεξα ένα απ' όλα και το ξεκίνησα, λιτά και τεμπέλικα.

    Δεν έχω απαιτήσεις απ' το blog
    μου, το'χω σα pet, το ταϊζω όποτε μπορώ κι αν μου κουνήσει την ουρά ΟΚ, αν όχι, πάλι ΟΚ.

    Για την αϋπνία μου ευθύνεται ο ΝΔ, όχι το δικό μου blog.

    Θα ήταν πολύ παράξενο αν δεν ζήλευε ο άντρας σου.
    Εφόσον γράφεις ακόμα, σημαίνει ότι έχεις ακόμα δάχτυλα, άρα, μου φαίνεται πολιτισμένος άνθρωπος...

    Οι αγάπες μου είναι μακριά μου (αναμένονται).
    Όσο μπορώ να πατάω το γκάζι, δεν έχω κινητικά παράπονα.

     
  • At Απριλίου 27, 2006 4:48 μ.μ., Blogger blade runner said…

    @aphrodite

    μην μασάς κοπελάρα μου! Θα συμφωνήσω κι εγώ με τον andy, είσαι by far το αστέρι του blog του Νίκου Δήμου.

    Απλώς, είναι προτιμότερο να δημιουργήσεις τη δική σου γωνία, ώστε να μπορείς εκεί να εκφράζεσαι ελεύθερα, χωρίς κανένα περιορισμό. Να σε απολαμβάνουμε κι εμείς, και να μπορούμε να συμμετέχουμε, όσο, όπως και όταν θέλουμε!

    Αρκετοί από τους επισκέπτες του blog του Nίκου Δήμου, ευτυχώς όμως όχι οι περισσότεροι, είναι άνθρωποι κομπλεξικοί και εκνευρίζονται, ίσως γιατί είσαι όντως αστέρι.

    Ο ίδιος ο Νίκος Δήμου πάντως έχω την εντύπωση πως σε θεωρεί ανεκτίμητο κομμάτι του blog, άρα ... μην μασάς!!!

    Με φιλία διαδικτυακή και γυναικεία!

     
  • At Απριλίου 27, 2006 4:51 μ.μ., Blogger blade runner said…

    @aphrodite

    εκνευρίζονται και με άλλους, μην νομίζεις.

    Και αντί, στην τελική, να προσπερνάνε τα σχόλια που υποτίθεται ότι δεν τους αφορούν, παραπονούνται.

    Η αλήθεια είναι ότι σε μερικές περιπτώσεις ξέφυγε από τον έλεγχο ο διάλογος μεταξύ ορισμένων από μας. Εγινε και με μένα και τον mickey, κι εκεί εκνευρίστηκαν.

    Ούτε εγώ πρόκειται να κάνω chat πέραν το δέον ξανά στο blog του Νίκου Δήμου, από σεβασμό όχι σε αυτούς που ενοχλούνται αλλά στον ίδιο τον Νίκο Δήμου, που ίσως ήρθε σε δύσκολη θέση (αν και δεν νομίζω...).

    Anyway, ας επεκταθούμε. Καλό πράγμα είναι η επέκταση. Κι εγώ θα φροντίσω να το ανανεώνω στο εξής το blog μου, γιατί εδώ και πολύ καιρό είναι αλήθεια πως το είχα αμελήσει.

    Αυτά!

     
  • At Απριλίου 27, 2006 5:45 μ.μ., Blogger blade runner said…

    andy, χτύπησες ευαίσθητη φλέβα.

    Δύο είναι τα μέρη που θέλω πολύ να επισκεφθώ. Το ένα είναι η Κένυα, το άλλο είναι στην Ευρώπη, και είναι η Τοσκάνη!

    Εχω μια παράξενη βεβαιότητα ότι αυτό το μέρος θα το ερωτευθώ αμέσως.

    Σε μια φανταστική ερώτηση του τύπου, που θα θέλατε να ζήσετε, εκτός της Ελλάδος, θα απαντούσα στην Τοσκάνη και ας μην έχω πάει ποτέ...

    Ευχαριστούμε για το ταξίδι

     
  • At Απριλίου 27, 2006 6:37 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    Αγαπητή georgia m.,

    χτύπησα εγώ ευαίσθητη φλέβα της blade runner κι εσύ χτύπησες δική μου!
    Côte d'Azur, μαγική Provence!
    Έχω περάσει μια φορά βιαστικά, δεν πρόλαβα να την χαρώ.
    Το σχετικό κείμενο του ΝΔ με κυνηγάει ακόμα.

    blade runner,

    η Τοσκάνη δεν θα σε απογοητεύσει, αρκεί να πας με βαλίτσες άδειες, χωρίς φούσκωμα και προσδοκίες - δύσκολο για κάθε πρώτη φορά...

     
  • At Απριλίου 27, 2006 10:30 μ.μ., Blogger Aphrodite said…

    @blade runner,

    Thnx a lot my girl! Αν έχω φίλες εδώ πέρα σαν κι εσένα, στο τέλος δεν θα μας κουνιέται ούτε ο... ΝΔ!!!
    :)

    (Οχι ότι θα το έκανε... νομίζω μας εκτιμά όλους, κι ας μην σχολιάζει, χρειάζεται πλέον βοηθό για να μας διαχειρίζεται, μην πω για καρεκλίτσα και μαστίγιο!!!)

     
  • At Απριλίου 27, 2006 11:14 μ.μ., Blogger Nikos Dimou said…

    Τελικά αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι πως συνωμοτείτε πίσω από την πλάτη μου...

    κι ετοιμάζεστε να ανοίξετε ανταγωνιστικά μαγαζάκια...

    στο εξής όποιος θέλει να σολάρει στο μπλογκ μου θα υπογράφει συμβόλαιο μη ανταγωνισμού!

    ειδικά οι Θεές...

     
  • At Απριλίου 27, 2006 11:24 μ.μ., Blogger nikitas kanakis said…

    Xexexe ήρθα να καταστρέψω το blog σας!!! χεχεχεχεχε καλικατζαρος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At Απριλίου 27, 2006 11:25 μ.μ., Blogger nikitas kanakis said…

    Ο Nikow Xatzopoulos sas xairetaei!!!

     
  • At Απριλίου 27, 2006 11:26 μ.μ., Blogger nikitas kanakis said…

    ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ ΟΕΟΕΟΕΟΕ

    ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ ΟΕΟΕΟΕΟΕ

    ΑΛΕ ΑΛΕ ΑΛΕ ΑΛΕ ΟΟΟΟΟΟΟ

    ΑΛΕ ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

    ΑΛΕ ΟΟΟΟΟΟ ΟΟΟΟΟΟΟ ΟΟΟΟ

     
  • At Απριλίου 27, 2006 11:33 μ.μ., Blogger Aphrodite said…

    ANDY,

    ΞΥΠΝΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

    ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΚΑΝΕΙ ΒΙΖΙΤΑ Ο ΝΔ?

    Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ?

    Ο-Ε-ΟΟΟΟΟ!!!!!!

    (Και για άλλη μια φορά, η θεά Αφροδίτη έκανε το θαύμα της, στο σημερινό μας αρσενικό δώρο-έκπληξη!)

    ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!!!!!

     
  • At Απριλίου 27, 2006 11:38 μ.μ., Blogger nikitas kanakis said…

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • At Απριλίου 27, 2006 11:48 μ.μ., Blogger Aphrodite said…

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • At Απριλίου 27, 2006 11:50 μ.μ., Blogger Aphrodite said…

    sorry andy, πρόλαβα και το είδα, σβήσε και τα δικά μου τελευταία 2, δεν χρειάζονται - καλά, όλο το βράδυ θα σβήνεις... Με τον συγκεκριμένο δεν ασχολούμαι άλλο...

    Πρωτιά καλέ μου, πρωτιά!!!

     
  • At Απριλίου 27, 2006 11:53 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    aphrodite,
    sorry που άφησα το σχόλιό σου κρεμάμενο, αλλά σ' αυτό το σπίτι δεν επιτρέπονται οι ύβρεις.

     
  • At Απριλίου 28, 2006 12:06 π.μ., Blogger Aphrodite said…

    Δεν έβρισα! Αντευχήθηκα!

    Οκ, Οκ, έχεις όλο το δίκιο, συγνώμη (θα πετάξω και τα σκουπίδια φέυγοντας...)

    But I'm sooo happy 4 U!!!!
    :-)

     
  • At Απριλίου 28, 2006 12:10 π.μ., Blogger Aphrodite said…

    Πάντως καλά σε είχα πιάσει όταν σου ανταπέδωσα την αφιέρωση του "Jesus was so cool" με dance σε SUV Porsche στην εθνική str-8 2 UR object of obsession!

     
  • At Απριλίου 28, 2006 12:25 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    Με ξάφνιασε και μένα ο ΝΔ με το σχόλιό του.

    Για όσους επιθυμούν να "διασκεδάσουν" ακόμα περισσότερο με μένα (και το ΝΔ), να παραπέμψω στην προτελευταία ερώτηση του ερωτηματολογίου του Proust στο πρώτο μου post.

    Α, και που' σαι, δεν μ' αρέσουν τα SUV.

     
  • At Απριλίου 28, 2006 1:03 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    @andy,

    Καλά μη βαράς, ως feeling το είπα! (Τουλάχιστον τη μάρκα την πέτυχα, κάτι είναι κι αυτό!) Αν ποτέ σου τη χαρίσουν, σε παρακαλώ θερμά να κάνεις ένα copy-paste στην πυλωτή μας!

    (Γιατί δεν σ'αρέσουν τα SUVs? Πού θα τη χωρέσεις τη φαμίλια και όλα τα συμπράγκαλα?)

     
  • At Απριλίου 28, 2006 1:11 π.μ., Blogger andy dufresne said…

    μου αρέσουν τα μικρά αυτοκίνητα (και στην αγαπημένη μου το ίδιο, ευτυχώς...), οπότε πήραμε το μικρότερο που μας χωράει όλους.

    Για το feeling της Cayenne (στο εσωτερικό της) έχεις δίκιο.
    Αν γεράσω ποτέ μπορεί να μου αρέσει, αλλά έχω άλλα σχέδια για όταν θα μεγαλώσω: θέλω να γίνω ΝΔ, δηλαδή να μη μεγαλώσω ποτέ.

    BTW γιατί έγινες anonymous, για να κρυφτείς;

     
  • At Απριλίου 28, 2006 1:42 π.μ., Blogger Aphrodite said…

    Αστα μωρέ andy, κάτι γίνεται και μια με πετάει έξω, μια με βγάζει ανώνυμο, τι μάτιασμα είναι αυτό! Πού'ν΄και τα παπαδοπαίδια μας να ρίξουμε κάναν αγιασμό?

    ΟΚ, τα SUVs συμφωνώ, είναι σκέτα μπαούλα, ειδικά το Cayenne, μωρέ και turbo, σαν από ατύχημα πρέσσας είναι... Τα Outlander για πρώτο πιάτο και μετά τα Tuareg & το Volvo 97X όμως κάτι μας λένε, ε?

    Πάντως μετά το τροχαίο, ανθεώρησα πλήρως το "καλό οικογενειακό", και πήγαμε σφαίρα στο "όσο πιο γομάρι -αντέχει η τσέπη μας- τόσο το καλύτερο" (αν και αυτά τουμπάρουν...)

    Πάω να συνεχίσω την τριλογία μου, νυστάζω απίστευτα...

    Αφροδίτη

     
  • At Απριλίου 28, 2006 3:09 π.μ., Blogger blade runner said…

    απίστευτο!

    Γυρίζω από βράδυ επανασύνδεσης - λέμε τώρα - με το hot αγόρι μου και τι βλέπω!!!

    Ο Nίκος Δήμου περνάει από τη γειτονιά και αφήνει και χαριτωμένο σχόλιο, μέσα στην τσαχπινιά και το παραπονάκι!

    Είναι γλύκας, δεν μπορώ να αντισταθώ...

    aphrodite, φέρε τα μελομακάρονα (αν κι εκτός εποχής) να τον καλοπιάσουμε, γιατί έχει θυμώσει ο γλυκός μας γάτος (όσο μπορεί να θυμώσει ένας γάτος δηλαδή, στην αρχή σου κάνει το δύσκολο, κρύβεται κάτω από το τραπέζι και σου γυρίζει την πλάτη και με το που του γυρνάς την πλάτη εσύ, αρχίζει του γουρ-γουρ και το τρίψιμο και ισιώνει η σχέση!).

    By the way, κι εγώ θεά είμαι, αλλά under cover. Το όνομά μου είναι Αθηνά, κι ας με φωνάζουν αλλιώς.

    Αχ andy, Νίκο Δήμου και λοιποί αρσενικοί της παρέας, τι άλλο θέλετε, η θεά του κάλλους και η θεά της σοφίας ήρθαν για αρμένικη βίζιτα.

    Για να δούμε πως θα την αξιοποιήσετε αυτή την ανίερη συμμαχία!

    Σας φιλώ όλους στο μαγουλάκι(έχω πιεί ένα Jameson παραπάνω απόψε και είμαι στις καλές μου, ξέρετε, πολύ τρυφερή, γενναιόδωρη, γελαστή και τα τοιαύτα... Αυτά για τους στενοκέφαλους που σε άλλο post υποστήριζαν ότι η κατανάλωση ουσιών ενισχύει τη βία και την επιθετικότητα, φευ! Μεγάλο ψέμα, άσε, έχω γεννηθεί στη Βοστώνη, αν ίσχυε, θα έπρεπε απόψε να έχω ξεχυθεί στο Γκάζι με ένα μυδραλιοβόλο και να εκδικούμαι την ανθρωπότητα για όσα μου αρνείται!).

    Σχόλιο για την κατανάλωση (της οποίας είμαι αφοσιωμένη οπαδός, αύριο).

    Ες αύριον, λοιπόν, τα σπουδαία...

     
  • At Απριλίου 28, 2006 8:55 π.μ., Blogger paragrafos said…

    Ο ΝικόΔημος ώρες-ώρες βγάζει νύχια και τεντώνει τ΄αφτιά πίσω. Εκείνη την ώρα, καλύτερα περί άλλων να τυρβάζουμε. Τότε η αγάπη του γίνεται επικίνδυνα... άσπονδη και αιχμηρή και μπορεί ν΄ αφήσει σημαδια στα χέρια μας τα οποία όμως γρηγορα κι εύκολα επουλώνονται. Γιατί κατά βάθος στην ψυχή του παραμένει ένα μικρό γατάκι, έτοιμο να γουργουρίσει σε κείνους που τον αγαπούν πραγματικά. Θέλει τις αποστάσεις του, θέλει όμως και τα χάδια του. Κάπως έτσι τον νιώθω.

    Αυτά από μια κόρη που τον έχει υιοθετήσει στην καρδιά της ως τον πατέρα που θα ήθελε να έχει.

    (Σ΄ αγαπάει ΑΦροδίτη μου!)


    Με αγάπη

    Παράγραφος



    ΥΓ. Κύριε Αντη, είστε πρότυπο άντρα-ανθρώπου. Σας χρειαζόμαστε!

     
  • At Απριλίου 28, 2006 9:34 π.μ., Blogger alombar42 said…

    Στην Τοσκάνη κάνουν πάρτυ;

    :)


    --

    Αφροδίτη, φτιάξε blog τώρα!

     
  • At Απριλίου 28, 2006 1:35 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    Πάρτυ με θεές και φιλοσόφους, alombar42 - you're welcome pal.

     
  • At Απριλίου 28, 2006 2:38 μ.μ., Blogger silk123 said…

    Μου αρεσει πολυ αυτη η χαλαροτητα που αισθανομαι και στα post και στα σχολια. Συμφωνω με την Paragrafo, πρότυπο ο Andy...

     
  • At Απριλίου 29, 2006 12:19 μ.μ., Blogger paragrafos said…

    Κύριε Αντη,
    πέρασα να σας ευχαριστήσω, προσωπικά και εκ μέρους της Κατρίν, για τη συμπαράστασή σας!

    Με αγάπη

    Παράγραφος

     
  • At Απριλίου 29, 2006 2:24 μ.μ., Blogger mickey said…

    Πω πω, τι γίνεται εδώ μέσα...

    Συνωμοσία, συνωμοσία - και δεν πήραμε καν πρέφα!

    Όλα έγιναν για να φέρει ο andy τον ΝΔ στο blog του. Να 'χει να το καυχιέται στα εγγόνια του :)

     
  • At Απριλίου 29, 2006 7:23 μ.μ., Blogger andy dufresne said…

    silk123,
    μη μου λέτε τέτοια πράματα...

    paragrafos,
    η ζωή μου έχει γίνει πιο γλυκιά από τότε που ήρθαμε σ' επαφή, ίσως ευθύνεσαι και για το concept που διάλεξα.
    Φιλιά και κουράγια στην Κατρίν.

    Lia,
    το λέει κι ο τίτλος του, λιτό και τεμπέλικο.

    mickey,
    μην είσαι αφελής, όλα έχουν μία τιμή, εγώ έδωσα κάτι παραπάνω...

     
  • At Απριλίου 30, 2006 12:14 μ.μ., Blogger Aphrodite said…

    @andy,
    Πετάει η ομάδα πλέον, πετάει!

    @mickey,
    :PPPPP
    (και τράβηγμα ουρίτσας!)

    @lia,
    ακριβώς το ανάποδο περί χρώματος, αυτό που συνειρμικά πάει σε IQ- ραδικιού, χαλικιού, χαντακιού, μαρουλιού κτλ (αυτά με κομπλάρουν λίγο, είναι πολύ έξυπνα για μένα!)

    @all,
    ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια (ειδικά εσένα blade), απλώς δεν μπορώ να τα λέω στο ΝΔ-μπλόγκιον γιατί θα εκνευριστούν μερικοί, όλο το νικ μου φόρα-μόστρα...

    Ενα έχω να σας πω,

    "It takes one to know one!"

    Το είχα πει στην maika κάποια στιγμή και μου απήντησε το υπεροχο

    "keep walking..."

    Αντε τώρα τα κεφάλια μέσα - έχουμε όλοι πολύ ποδαράδα μπροστά μας!
    :)))

     
  • At Απριλίου 30, 2006 8:57 μ.μ., Blogger maika said…

    @aphrodite
    .. και συνεχίζω να στο λέω!!!!!

    Πολλά φιλιά και καλησπέρα σε όλους.

     
  • At Μαΐου 14, 2006 5:51 μ.μ., Blogger SILIO D'APRILE said…

    Η περιήγηση στην Τοσκάνη μοιάζει με παραμύθι ή μάλλον με διαδρομή στον τόπο και στο τοπίο της απόλυτης ομορφιάς. Δεν θα σταθώ στον οργανωτικό τρόπο του Ντενί Ντιντερό, όταν μιλάει για την έννοια της ομορφιάς, την ατομική, τη συλλογική, την απόκρυμνη ή κατακτημένη, αλλά για εκείνη τη συναίσθηση για τον ορισμό της πολύτιμης αξίας που είναι σ' όλο το μήκος και το πλάτος της η μικρή Τοσκάνη. Μοιάζει με γυναίκα δηλαδή, με εξιδανικευμένη ερωτική σύντροφο, με ποιητική αποστροφή... Χαμογελώ διότι όλα τούτα τα λόγια είναι περιττά. Αρκεί η ευκαιρία για το σήκωμα του βλέμματος σ' αυτό το φυσικό οχυρό αρμονίας μεταξύ φύσης κι ανθρώπου.

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home